آخرین خبر از بلوار سلامت بندرماهشهر/ سلطانی: افتتاح تا ۳ ماه دیگر

خورنا رئیس شورای شهر بندرماهشهر گفت: بلوار سلامت بندرماهشهر تا ۳ ماه دیگر افتتاح میشود.

قدرت الله سلطانی، رئیس شورای اسلامی شهر بندرماهشهر در گفتگو با خورنا اظهار داشت: بلوار سلامت بندرماهشهر در مرحله قرار با پیمانکار آسفالت است و تا ۳ ماه دیگر افتتاح و آماده بهره برداری میشود.

سلطانی عنوان داشت: جاده سلامت در دو فاز به طول ۴۸۰۰ متر در دو باند ۱۱ متری با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در حال اجرا است و علت عمده تاخیر در اجرا، تداخل مسیر با لوله های نفت بوده که پس از حل مشکل با شرکت نفت تعداد ۱۲ کالورت بتنی اجرا گردید.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر قرارداد آسفالت منعقد شده و انشاءالله تا سه ماه دیگر افتتاح میگردد.

رئیس شورای شهر بندرماهشهر در خصوص طرح یکی از شهروندان و اجرای روشنایی بلوار سلامت به وسیله چراغ های خورشیدی، اظهار کرد: این طرح به شورا و شهردار ارائه شده و در حال بررسی از لحاظ صرفه و صلاح میباشد. در صورتی که اجرای این طرح توجیه فنی و اقتصادی داشته باشد، اجرا خواهد شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ماهشهری باسلام این پروژه قرار بود طی برنامه ریزی ونصب تابلو در ابتدای طرح شش ماه از اول سال باشد که طی این برنامه باید برج هفت تمام میشد چرا این همه تاخیر در پروژه یعنی حدود هفت ماه واقعا دست اون برنامه ریز درد نکنه البته این اولین پروژه نیست که اینجوریه..لطفا یکی جوابگو باشه
  • مريم بنام خدا با سلام مسولان شهری ماهشهر فکری به حال سگهای ولگرد وعلی الخصوص سگهای فاز۶بکنند.
  • ماهشهري بنام خدا با سلام ماهاست که اداره مخابرات شهرستان ماهشهر جهت تلفن شهری در فاز ۶از ما ثبت نام بعمل آورده ؛چه زمانی تلفنها برقرار میشود؟
  • اهالي فاز6 بنام خدا با سلام ضمن قدردانی از زحمات مسولین در از بین بردن نیزارهای پشت دانشگاه ؛لطفا جهت جلوگیری از جمع شدن معتادان در محلهای قبلی خود بلوار شرقی فاز ۶را از تاریکی خارج وروشنایی آنرا برقرار سازند.