امام جمعه هندیجان: هدف غرب از سکوت در مقابل هتک حرمت به پیامبر تفرقه‌افکنی است

خورنا وهاب شیرعلی : حجت‌الاسلام علی شمیل‌پور در جمع خبرنگاران اظهار داشت : این روزها متعلق به روزهای وحدت است و ما مسلمانان چه شیعه و چه سنی باید تیزبین باشیم زیرا دشمنان به دنبال تفرقه افکنی هستند.
وی افزود : نشریه‌ای که به ساحت پیامبر گرامی اسلام توهین کرده، سکوت معنادار و حمایت کشورهای غربی را به دنبال داشته و معنی این کار چیزی جز تفرقه‌افکنی بین مسلمانان نمی‌تواند باشد.
امام جمعه هندیجان اضافه کرد : در سال‌های گذشته شاهد توهین‌های مکرر غربی‌ها به مقدساتمان بوده و مشاهده می‌کنیم که تمام مجامع بین‌المللی سکوت اختیار کرده‌اند.
شمیل‌پور با بیان اینکه جوامع غرب با سکوت، این نشریات را تشویق می‌کنند گفت : نشریه شارلی ابدو مشتری نداشت اما امروز ۳ میلیون نسخه چاپ کرده و به زبان‌های انگلیسی، ترکی و دیگر زبان‌ها حمایت مالی شده است.
وی با بیان اینکه هدف اینگونه اقدامات تکفیری، نابودی دین اسلام است افزود : باید ۲ میلیارد مسلمانی که در دنیا وجود دارند یکپارچه و یکصدا در برابر تمام هجمه‌های اسرائیلی و غربی بایستند و اعتراض خود را به کشورهای غربی نشان دهند.
به گفته رئیس شورای فرهنگ عمومی هندیجان، باید هنرمندان اسلامی در قالب‌های متنوع اعتراض خود را نشان دهند و این حرکت منفور را محکوم کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *