نشست شورای اداری اندیمشک برگزار شد

خورنا:نشست شورای اداری اندیمشک برگزار شد.

در این مراسم فرماندار گفت:جلسه ای با موضوع ۹ دی با همت امام جمعه محترم و نماینده محترم برگزار که مصوبات آن جهت انجام به ادارات ارسال می گردد.

حمید رضا گودرزی افزود:امسال از ۴۴ میلیارد هزینه ما افزون بر ۷۰ درصد تحقق یافته است در حالیکه بودجه سال قبل تنها ۱۸ درصد تحقق یافته بود.

وی افزود:ادارات در طرح های برنامه ریزی شده برای افتتاح در دهه مبارک فجر تلاش کنند.

وی افزود:بحث سرقت از مشکلات شهرستان است که علاوه بر نیروی انتظامی نیاز به همت همه ادارات داریم و برای کنترل و پیشگیری از این موضوع برنامه ریزی هایی داشته ایم.

گودرزی گفت:بحث قطار محلی با تلاش مسئولان حل شد.

وی از شهرداری خواست نسبت به طرح پیشنهادی پل ۴ آذر اقدام کرده و همچنین شهرداری چم گلک با تجهیز سوله این شهر و واگذاری آن به نیروی انتظامی در راستای ایجاد نظم و امنیت این منطقه تلاش کند.

در ادامه شهردار حسینیه،رییس راه و شهرسازی و دادستان و شهردار اندیمشک به ایراد سخنرانی پرداختند.

 

نماینده اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حوادث انتخابات و جریان های سال ۸۸ گفت: ضد انقلاب در چند سال گذشته دنبال تعرض به کشور و اهل بیت (ع) داشته باشد اما مردم وارد صحنه شده و خط بطلانی بر خیزش های آنان داشتند. وی گفت:این حمایت مردم از نظام ، انقلاب و ولایت نسخه دشمن را پیچید که البته نشان از بصیرت و هوشیاری مردم داشت .دارایی در ادامه به موضوع بودجه شهرستان اشاره کرد و گفت:بودجه اندیمشک در سالجاری از سایر شهرستان ها بیشتر است و در جاهای مربوطه هزینه می گردد.