مناقصه شهرداری بندرماهشهر جهت خرید دستگاه های بازی شهربازی حاشیه خور

خورنا غلامحسین کمائی شهردار بندرماهشهر اظهار داشت: به استناد مجوز شماره۱۰۲۷۷/ش مورخ ۹۳/۰۷/۲۷ شورای اسلامی شهربندرماهشهر از شرکتهای مشمول شرایط دعوت می شود که درمناقصه خرید دستگاه های بازی شهربازی حاشیه خور با مشخصات زیر شرکت فرمایید.

الف- موضوع: خرید دستگاه های بازی شهربازی حاشیه خور ماهشهر

ب – مبلغ اولیه کار:  ۵۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال

ج – مدت انجام کار: چهار ماه از تاریخ صورتجلسه تحویل زمین

د – کارفرما: شهرداری بندرماهشهر

هـ – دستگاه نظارت: دفترفنی ومهندسین مشاور هیدرو طرح پارس

ط: داشتن پروانه بهره برداری از وزارت  صنایع و نیز کارخانه  ساخت در شهرک های صنعتی  معتبرالزامی است.

شرایط مناقصه

– اسناد مناقصه از مورخ ۹۳/۹/۲۴  تا پایان وقت اداری مورخ  ۹۳/۱۰/۹ در اداره قراردادهای شهرداری ماهشهر واقع در کوی انقلاب فاز ۳ ساختمان مرکزی شهرداری (تلفن ۱۶-۲۳۳۹۱۱۴)  درمقابل پرداخت مبلغ ۵۰۰/۰۰۰ ریال (غیر قابل استرداد) به حساب جاری ۰۱۰۵۲۹۳۴۸۲۰۰۰  بانک ملی شعبه شهرداری تسلیم می شود و پاکات در مورخ ۹۳/۱۰/۱۳  به دبیرخانه شهرداری تحویل می گردد. و پاکات در تاریخ ۹۳/۱۰/۱۴  درسالن جلسات شهرداری بازگشائی میگردد.

۲- چنانچه پس از دریافت اسناد ، از شرکت درمناقصه انصراف حاصل شود مراتب باید کتباً و با دلیل مستدل تا               تاریخ ۹۳/۱۰/۱۳  به اداره قراردادها اعلام گردد.

۳- پیشنهادات باید کامل و بدون قید و شرط باشد و پس از موعد مقرر دربند یک هیچگونه پیشنهادی اعم از کتبی یا شفاهی خواه قبل از تصمیم کارفرما و یا بعد از آن پذیرفته نخواهد شد و کارفرما از قبول پیشنهادات مشروط و مبهم و فاقد تضمین لازم و کافی و لاک و مهر نشده معذور است.

تبصره ۱

عدم رعایت مفاد بندهای ۲ و ۳ ، برای بار اول مشمول اخطارکتبی و برای باردوم باعث محرومیت از شرکت در مناقصه ها تا سه ماه و درصورت تکرار تا شش ماه خواهد بود.

۴- پیشنهاد دهندگان می بایست جهت تضمین شرکت درمناقصه پنج درصد مبلغ اولیه (۲,۷۱۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال )را به یکی از دو طریق ذیل ارائه نمایند:

الف- فیش واریز مبلغ فوق به حساب ۰۱۰۵۲۹۴۱۶۷۰۰۳ نزد بانک ملی شعبه شهرداری بندرماهشهر.

ب – بصورت ضمانتنامه بانکی بنام شهرداری بندرماهشهر.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *