مناقصه شهرداری بندرماهشهر جهت احداث پارک بزرگ شهر

خورنا غلامحسین کمایی شهردار بندرماهشهر گفت: به استناد مجوز شماره۱۷۲/ش مورخ ۹۳/۳/۱۰ شورای اسلامی شهربندرماهشهر از شرکتهای مشمول شرایط دعوت می شود که در مناقصه عمومی احداث پارک بزرگ شهر بندرماهشهر شرکت فرمایید.

الف- موضوع: احداث پارک بزرگ شهر

ب – مبلغ اولیه کار: ۲۰۴٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال

ج – مدت انجام کار: ۱۵ ماه از تاریخ صورتجلسه تحویل زمین و شش ماه حفظ و نگهداری از فضای سبز بعد از تحویل موقت پروژه میباشد.

د – کارفرما: شهرداری بندرماهشهر

هـ – دستگاه نظارت: دفترفنی

ط- داشتن رتبه ۳ ابنیه و ۳ کشاورزی الزامی است و مناقصه به صورت کنسرسیوم قابل انجام است.

ظ- مناقصه گران ابتدا ارزیابی میشوند و شرکت کنندگانی که امتیاز بالای ۶۵ را کسب نمایند برگه پیشنهاد قیمتشان بازگشائی میشود.

شرایط مناقصه:

۱- اسناد مناقصه از مورخ ۹۳/۹/۱۶  تا پایان وقت اداری مورخ ۹۳/۱۰/۱ در امور قراردادهای شهرداری ماهشهر واقع در کوی انقلاب فاز ۳ ساختمان مرکزی شهرداری (تلفن ۱۶-۲۳۳۹۱۱۴)  درمقابل پرداخت مبلغ ۵۰۰/۰۰۰ ریال (غیر قابل استرداد) به حساب سیبا ۰۱۰۵۲۹۳۴۸۲۰۰۰ نزد بانک ملی شعبه شهرداری تسلیم می شود و پاکت تا ساعت ۱۴/۳۰ مورخ ۹۳/۱۰/۶ به دبیرخانه شهرداری تحویل و در تاریخ ۹۳/۱۰/۷ در سالن جلسات شهرداری بازگشائی می گردد.

* مناقصه گران ملزم به پرینت فایلهای مناقصه ( نقشه های اجرائی، برآورد اولیه و…) و مهر و امضاء تمام برگه های آن میباشند.

۲- چنانچه پس از دریافت اسناد، از شرکت درمناقصه انصراف حاصل شود مراتب باید کتباً و با دلیل مستدل تا تاریخ  ۹۳/۱۰/۶  به امور قراردادها اعلام گردد.

۳- پیشنهادات باید کامل و بدون قید و شرط باشد و پس از موعد مقرر دربند یک هیچگونه پیشنهادی اعم از کتبی یا شفاهی خواه قبل از تصمیم کارفرما و یا بعد از آن پذیرفته نخواهد شد و کارفرما از قبول پیشنهادات مشروط و مبهم و فاقد تضمین لازم و کافی و لاک و مهر نشده معذور است.

جلسه ای جهت بازدید از محل (سایت ویزیت)در ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۹۳/۱۰/۱  واقع در دفتر کنترل و برنامه ریزی شهرداری بندرماهشهر برگزار می گردد. حضور پیشنهاددهندگان الزامی است. موارد مطرح شده در جلسه مذکور، می بایست صورتجلسه و به امضای همه حاضرین برسد. در صورت عدم شرکت پیمانکاران، هیچ گونه ادعایی مبنی بر عدم آگاهی از مشکلات کار مورد قبول کارفرما نمی باشد.

تبصره ۱

عدم رعایت مفاد بندهای ۲ و ۳ ، برای بار اول مشمول اخطارکتبی و برای باردوم باعث محرومیت از شرکت در مناقصه ها تا سه ماه و درصورت تکرار تا شش ماه خواهد بود.

۴- پیشنهاد دهندگان می بایست جهت تضمین شرکت درمناقصه پنج درصد مبلغ اولیه (۱۰/۲۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال )را به یکی از دو طریق ذیل ارائه نمایند:

الف- فیش واریز مبلغ فوق به حساب ۰۱۰۵۲۹۴۱۶۷۰۰۳ نزد بانک ملی شعبه شهرداری بندرماهشهر.

ب – بصورت ضمانتنامه بانکی بنام شهرداری بندرماهشهر.