اختصاص ۱۷ میلیارد ریال به پروژه فضای سبز فرودگاه آبادان

خورناسید علی شریفی‌اصل امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در آبادان با تاکید بر جایگاه فرودگاه آیت‌الله جمی اظهار کرد: نگاه ما به فرودگاه آبادان کلان بوده و هدف سازمان صرفا تزریق مسکن نیست.

وی با اشاره به نگاه دولت به پروژه‌ها افزود: هدف سازمان طراحی برنامه‌های کلان و توسعه یافته در فرودگاه آبادان است و برنامه‌ریزی به‌صورت بلند مدت هدف‌گذاری می‌شود.

معاون عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به پروژه ۱۷ میلیارد ریالی سازمان منطقه آزاد اروند در زمینه احیا و ایجاد فضای سبز فرودگاه در فضایی به مساحت دو کیلومتر و عرض ۳۰ متری که طرحی قابل تامل در زمینه تغییر شرایط ظاهری فرودگاه است، خاطرنشان کرد: پروژه با سرعت و پیشرفت خوبی در جریان است و تلاش بر بهره‌برداری این طرح در نوروز ۹۴ است.

شریفی‌اصل تصریح کرد: حال که سازمان منطقه آزاد اروند فرودگاه را به عنوان آبروی ورودی شهر و منطقه و دروازه توسعه تعریف کرده، انتظار می‌رود شرکت فرودگاه‌های کشور در هدایت این مهم و خروج فرودگاه آبادان از بن بست همراهی کند.

وی با اشاره به بررسی شرایط ترمینال فرودگاه توسط چندین مشاور طرح ادامه داد: سازمان آمادگی کامل به‌منظور دعوت از مشاوران و طراحان را به‌منظور ارائه طرح‌های توسعه مطابق طرح جامع فرودگاه را دارد.

معاون عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند در پایان یادآور شد: سازمان منطقه آزاد اروند در زمینه تخصیص اعتبارات لازم به‌منظور تغییر شرایط فرودگاه آبادان هماهنگ است.

منبع / فارس

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *