قمر: شهرستان بندر ماهشهر پایتخت صنایع پتروشیمی در کشور محسوب میشود

خورنا منصور قمر گفت: شهرستان بندر ماهشهر ظرفیت ها و منابع قابل توجهی را دارا می باشد .

به گزارش خورنا ، منصور قمر در خصوص حوزه اقتصادی در شهرستان بندر ماهشهر بیان داشت : شهرستان بندر ماهشهر ظرفیت ها و منابع قابل توجهی را دارا می باشد و از حیص صنایع پتروشیمی میتوان اینگونه بیان کرد که شهرستان بندر ماهشهر پایتخت صنایع پتروشیمی در کشور است .

فرماندار بندر ماهشهر در این حوزه افزود : در مرحله اول علاوه براین صنایع ۲۴ طرح صنعتی پایین دست پتروشیمی در شهرستان تعریف شده است که در صدد این هستیم که با جذب سرمایه گذاراین طرح ها را اجرایی نماییم که با بررسی های صورت گرفته شده اثر بخشی این طرح های پایین دستی پتروشیمی از حیص اشتغال زایی و ارز آوری نسبت به اصل خود صنایع بیشتر خواهد بود .

عالی ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر اذعان داشت : به دلیل اینکه در بخش های مختلف غیر از صنایع، سرمایه گذاری هایی را مشهود میباشم . کمیته توسعه سرمایه گذاری در شهرستان بندر ماهشهر فعال شده است و هدف این کمیته شناسایی سرمایه گذار و دعوت آن به شهرستان می باشد و خوشبختانه این سرمایه گذاران شناسایی شده اند و به شهرستان دعوت شده اند.

وی ادامه داد: تاکنون توافقهای لازم بین چند طرح خدماتی رفاهی در شهرستان حال انجام می باشد که از جمله میتوان به اجرای پروژه بزرگترین پارک آبی کشور و پرورش ماهی دریایی در قفس که اعتباراین طرحها بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال بوده اشاره نمود.

قمر گفت: سرمایه گذاری این طرحها توسط پتروشیمی مارون صورت پذیرفته و توانسته ایم با مشارکت دیگر پتروشیمی های منطقه در حوزه های خدمات شهری، تفریحی ، ورزشی برای شهروندان قدم برداریم.

منصور قمر در خصوص توسعه بندر تجاری شهرستان گفت : با کمک دکتر مقتدایی استاندار محترم  مجوز راه اندازی و توسعه بندر تجاری در شهرستان بندر ماهشهر را اخذ کرده که خوشبختانه ساختمان این بندر تجاری با همکاری صنایخ پتروشیمی در شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال ساخته خواهد شد .

فرماندار بندر ماهشهر در پایان عنوان کرد : در حوزه اجرایی پروژه های عمرانی ، خدماتی ،رفاهی به گونه عمل شده است که از پتانسیل موجود در شهرستان به خوبی استفاده و برای اشتغال زایی و خدمت به مردم قدم های اثر بخشی برداشته شده است  .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اميد سلام اقای قمرچراازپسوندقانونی بندرامام خمینی برای صنایع پتروشیمی استفاده نمیکنید؟مگرطبق نقشه تقسیمات کشوری وزارت کشوراکثرمنطقه ویژه جزءحریم قانونی بندرامام خمینی نیست؟ چراتفرقه افکنی میکنید؟چراباعث ناراحتی مردم بندرامام خمینی میشوید؟شمابایدطرف قانون باشید
    • رك گو یه کلمه هم از مامان عروس بشنوید..!!!!
  • ماهشهری اقای قمر میشه بگید چرا از تیم بسکتبال صنایع این مثلا پایتخت پتروشیمی هیچ حمایتی نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
  • یاسر راسته آقای منصور قمر داره معاون آقای مقتدایی میشه؟