پیام تسلیت فرماندار شهرستان بندر ماهشهر بمناسبت درگذشت اسطوره خوزستانی غلامحسین مظلومی

خورنا منصور قمر فرماندار شهرستان بندر ماهشهر بمناسبت درگذشت اسطوره خوزستانی غلامحسین مظلومی تسلیت گفت. در این پیام امده است:

جامعه ورزش و فوتبال کشور، شخصیت بزرگی را از دست داد. مردی که فارغ از رنگ‌ها، یکرنگی و صداقت را در اخلاق و عملکرد حرفه ای خود نمود داده و یک اسطوره بود.

مرحوم مظلومی فوتبال را از مهد فوتبال کشور و زمین‌های خاکی خوزستان ، آبادان قهرمان آغاز کرد و در ادامه فعالیت‌هایش به جایگاه ملی و قهرمانی دست یافت و افتخارات زیادی را با تیم ملی کسب کرد

او چهره‌ای اخلاقی و الگوی شایسته‌ای در رشته فوتبال برای ورزشکاران و مربیان و پیشکسوتان بود و همواره مورد عزت و احترام دوستداران خود قرار داشت

غلامحسین مظلومی مردی بود که برای این مملکت زحمت کشید و خدمات بزرگ ایشان به ورزش ایران غیر قابل چشم پوشی اشت .

بی گمان اگر نام خوزستان عزیز از دیرباز در گستره ستبر ورزش این دیار و مرز و بوم می درخشد ثمره یک عمر تلاش، رواداری و اخلاق مداری اسطوره هایی چون غلامحسین مظلومی بوده است.

فقدان ناباورانه غلاحسین مظلومی این قهرمان خوشنام و پرآوازه ملّی برای جامعه خوزستانی یک ضایعه دردناک و برای ورزش کشور قطعاً جبران ناپذیر و برای خیل پرشمار علاقمندان آن ورزشکار اخلاقمدار خبری تاسف بار می باشد.

آری، قهرمان مظلوم خوزستان، اسوه اخلاق، تکنیک و سلامت نفس در ورزش ایران چهره در نقاب خاک کشید.

اینجانب خود را در این اندوه، سهیم دانسته و ضایعه درگذشت غلامحسین مظلومی پیشکسوت فوتبال کشور را به تمامی اهالی ورزش و همچنین خانواده آن مرحوم تسلیت گفته و از خداوند منان طلب آمرزش و مغفرت برای آن عزیز سفر کرده دارم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *