حدود ۵۷درصد جمعیت استان خوزستان زیرپوشش خدمات رفاهی و درمانی سازمان تامین اجتماعی قرار دارند

خورنا/ ‘سیدشکرخدا موسوی’ پس از بازدید از این بیمارستان که عملیات اجرایی آن از سال ۱۳۸۸توسط مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان آغازشده است روند اجرایی این پروژه را با مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان مورد بحث و بررسی قرار داد.

وی دراین باره به خبرنگارگفت:پیگیری های زیادی در این راستا با دو وزارت رفاه و تامین اجتماعی و بهداشت، درمان و آموزش پرشکی برای شتاب بخشیدن به روند اجرایی این پروژه و تجهیز آن انجام شده و نتایج خوبی نیز داشته است.

وی با ابراز رضایت از روند پیشرفت پروژه ساخت بیمارستان امیرکبیر اهواز گفت: از ابتدای امسال با پیگیری مدیر درمان تامین اجتماعی استان و تخصیص اعتبار مورد نیاز شاهد تسریع در عملیات اجرایی این پروژه هستیم.

این نماینده مجلس ابراز امیدواری کرد این بیمارستان ۹۶تختخوابی سال ۱۳۹۴ پس از پایان عملیات ساخت و تجهیز به بهره برداری نهایی برسد.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان نیز در این بازدید گزارشی از وضعیت این پروژه و روند اجرایی آن در سال های اخیر ارایه کرد.

دکتر داریوش پناهی زاده گفت: همه تلاش این مدیریت بر رفع مشکلات اجرایی پروژه بیمارستان امیرکبیر متمرکز شده است.

بنا به این گزارش سیدشکر خدا موسوی همچنین از بخش های کلینیک تامین اجتماعی امیرکبیر در منطقه کمپلو شمالی اهواز بازدید کرد.

در این بازدید اعلام شد روزانه یک هزار و ۷۰۰نفر که به طورعموم از خانواده های آسیب پذیر هستند به کلینیک تامین اجتماعی امیرکبیر مراجعه کرده و خدمات رایگان دریافت می کنند.

موسوی نماینده اهواز گفت: کار در این کلینیک درمانی تنها با روحیه جهادی و انقلابی امکان پذیر است.

شش بیمارستان و ۲۴درمانگاه، کلینیک و دی کلینیک وابسته به مدیریت درمان تامین اجتماعی به افراد زیرپوشش سازمان تامین اجتماعی خدمات رایگان ارایه می کنند.

حدود ۵۷درصد جمعیت ۴٫۶میلیون نفری استان خوزستان زیرپوشش خدمات رفاهی و درمانی سازمان تامین اجتماعی قرار دارند.

حدود سه میلیون و ۵۰۰هزار نفر در استان خوزستان پارسال به مراکز درمانی وابسته به مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مراجعه کردند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *