انصراف تیم با بخشنامه؛

مسئولان پتروشیمی ماهشهر مانع از حضور این تیم در لیگ بسکتبال کشوری شده‌اند

خورنا هنوز تکلیف حضور تیم پتروشیمی ماهشهر در لیگ بر‌تر بسکتبال مشخص نیست.

جابر قاطع گفت: بخشنامه‌ای از شرکت پتروشیمی برای انصراف تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر از لیگ بر‌تر صادر شده که هیئت بسکتبال در حال رایزنی برای ابقای این تیم در لیگ بر‌تر است.

وی تاکید کرد: با نماینده مردم ماهشهر در مجلس و فرماندار ماهشهر صحبت‌هایی شده است ولی هنوز تکلیف حضور این تیم در لیگ بر‌تر مشخص نیست.

رئیس هیئت بسکتبال خوزستان گفت: حق استان خوزستان داشتن تیم‌های قدرتمند در بسکتبال است امیدواریم مسئولان پتروشیمی اجازه حضور این تیم در لیگ بر‌تر را بدهند.

وی افزود: تیم نوجوانان خوزستان در مسابقات بسکتبال منطقه ۸ کشور قهرمان شد و فردا راهی استان اصفهان برای رقابت بر سر قهرمانی لیگ کشور می‌شوند.

قاطع بیان کرد: همه تیم‌های پایه بانوان به جز نوجوانان در رقابت‌های بسکتبال منطقه ۸ کشور به مقام نخست دست یافتند که نشان از استعداد بسکتبالیست‌های خوزستانی است.

وی افزود: تیم نونهالان دختر و مینی به مسابقات کشوری در استان‌های کرمانشاه و اصفهان اعزام می‌شوند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • احسان من فکر میکنم با توجه به مشکلات عدیده و اولویت دار شهرستان ماهشهر و بندرامام چه نیازی به حضور دو تیم لیگ برتری در بسکتبال می باشد.شهرهایی که هنوز از ابتداییات شهروندی همچون خیابان های بدون چاله چوله،پیاده روهای مناسب،ورزشگاه،فرهنگسرا،حاشیه نشینی های زشت ،بیکاری،و.... رنج می برند چه لزومی به حضور حتی یک تیم لیک برتری می باشد که طبق برخی گفته ها تیم بندرامام حدود ۱۸ میلیارد تومان هزینه تیم کرده است.واقعا بی تدبیری محض است که فرماندار و نماینده بدنبال چنین موضوعی هستن که دومین تیم را داشته باشند.
  • ماهشهر اقا احسان پس دنبال چی باشن اگر دنبال خواسته جوانان ماهشهری نباشند شما فکر کنم چندسالی هست که از خونه بیرون نزدید چون ماهشهر روز به روز در حال پیشرفت باوجود شهردار خوبی مثل اقای کمایی وفرماندار خوب ونماینده محترم شهرمان شما از خواب بیدارشو بعدا نظر بد لطفا
  • تنگاره دوست گرامی جناب آقای احسان بایستی توجه داشت که این مشکلات و معضلاتی که شما بحق از آنها یاد فرمودید نبایستی مانع در برابر پیشرفت ورزش منطقه گردد و اگر علاقمند به پیشرفت یه منطقه باشیم بایستی در زمینۀ ورزش نیز اقدام گردد زیرا فرهنگ و ورزش جزء زیرساختهای اصلی هر منطقه بوده که بدون آن واقعا نمیتوان به بالارفتن سطح فرهنگ شهری و در نتیجه پیشرفت امیدوارد بود.در مورد تیم پتروشیمی بندرامام که شما بدان اشاره فرمودید نیز بایستی این نکته را یادآور شد که این تیم فقط نام ماهشهر و بندرمام را یدک میکشد و ساختار و تشکیلات آن از ورزش ماهشهر و حتی خوزستان بکلی جدا بوده و دخل و خرجهای آن هیچ ارتباطی به ورزش منطقه نداشته و حساب آن کاملا جدابوده و علاوه بر آنکه کمترین تاثیر را بر ورزش خوزستان داشته، بلکه متاسفانه باعث سایه افکندن بر تیمهای بومی مانند تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی ماهشهر نیز گردیده و بیشتر بهانه های مسئولین NPC نیز وجود تیم بسکتبال BIPC در ماهشهر بوده که استدلال آنها این شده که با توجه به حضور این تیم، دیگر نیاز به تیم دوم در لیگ برتر نمیباشد.... و در صورت عملی شدن این تفکر شوم بایستی عملا با ورزش پایه ای بسکتبال ماهشهر خداحافظی نمود و اینکه به پیگیری بحق دلسوزان ورزش ماهشهر لفظ بی تدبیری نسبت داده شود را بایستی از سر کم لطفی یا بی توجهی دانست...