سعید فیوضی به عنوان فرماندار شهرستان رامشیر معرفی شد

خورنا صبح امروز (یک شنبه) مراسم تودیع و معارفه با حضور معاون امنیتی و انتظامی استانداری و مدیر کل سیاسی – انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان و دیگر اعضاء شورای اداری در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان ضمن تبریک ولادت میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت به مسولانی که در جلسه حضور داشتند اظهار داشت : صمیت و مردم داری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از اهمیت ویژه ای برخوردار است و مدیران باید محرم اسرار و مشکلات مردم باشند.

قدرت الله دهقان با بیان اینکه باید مردم جامعه را به سمت” بودن ” هدایت کنیم و نه ” داشتن” گفت : افتخار صرف به سوابق و داشتن های گذشته و غفلت از آینده یک بیماری فرهنگی است و اگر جامعه ای به سمت داشتن ها حرکت کند دچار ویرانی خواهد شد که این امر مغایر با فقه شیعی است.

 

وی در ادامه بر رفع مشکلات معیشتی، اشتغال و برخی ناهنجاری های اجتماعی از جمله اعتیاد تأکید کرد و گفت : مسئله اوقاف و بحران شهری و روستایی از عمده مشکلات این شهرستان است که می بایست با عزمی جدی در جهت رفع این معضلات تلاش کرد.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره با جنایت کروهکهای تکفیری در کشورهای همسایه به ویژه گروه  داعش و جنایات غیر انسانی آنها در  عراق به وضعیت رو به رشد اقتصادی و سیاسی امروز کشور اشاره کرد و افزود: امروز کشور ایران به عنوان لنگرگاه ثبات و امنیت منطقه نقش آفرینی می کند.

در ادامه مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان با اشاره به سیاستگذاری های دولت چه در قالب سند چشم انداز بیست ساله و چه در برنامه های پنج ساله توسعه گفت : فرماندار به عنوان ناظر عالی دولت در شهرستان باید خود را با سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت مستقر تطبیق دهد.

محسن اورکی اضافه نمود : فرماندار نیز همچون دولت باید در امر خدمت  به مردم صداقت را در نظر داشته و با تمام توان در جهت رفع موانع و مشکلات مردم قدم بردارد.

در ادامه جلسه معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان سعید فیوضی را به عنوان فرماندار رامشیر به حاضران معرفی و از زحمات عبدالرضا نوری تقدیر کرد.

همچنین در پایان جلسه سعید فیوضی با بیان اینکه تعامل، وحدت و همدلی مسئولان به معنای تداخل در امور نیست بیان داشت : برای رفع موانع و مشکلات شهرستان از هیچ کوشش دریغ نخواهد کرد.

گفتنی است سعید فیوضی پیش از این حکم، فرمانداری شهرستان شادگان و معاون فرماندار ویزه آبادان را در کارنامه سیاسی خود دارد.