معاون استاندار خوزستان: دولت روحانی با رهنمودهای رهبری در تحریم های ظالمانه شکاف ایجاد کرد

به گزارش ایرنا ˈعلی عمادˈ روز شنبه در آیین بهره برداری از استخر سرپوشیده شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی افزود: در موضوع اقتصاد داخلی دولت باید سیاستی را در پیش گیرد تا بتواند بر این مشکلات غالب آید و رونق اقتصادی و تولیدی در کشور شکل بگیرد.

وی اظهار کرد: هفته دولت را پشت سر گذاشتیم و دولت روحانی یک سال را با تمام مشکلات با موفقیت پشت سر گذاشت.

عماد گفت: نه تنها دولت روحانی بلکه هر دولتی که در این مقطع سر کار می آمد با چالش های جدی مواجه بود.

وی همچنین از شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به عنوان یکی از صنایع بزرگ تاثیرگذار در استان خوزستان نام برد و گفت: در این مجموعه نیروهای توانمند، ارزشمند و دلسوزی وجود دارد که عاشقانه کار می کنند.

عماد ادامه داد: به طور حتم به تناسب بزرگی این پروژه مردم هم انتظاراتی دارند؛ به طور معمول سازمان های بزرگ برای اینکه با چالش روبه رو نشوند باید یک سری خدمات جانبی را هم ارایه کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خوزستان اضافه کرد: مردم اهواز و روستاهای اطراف کشت و صنعت های نیشکری هم انتظاراتی دارند که این انتظارات باید دوسویه و همراه با تعامل باشد تا مشکلاتی برای دو طرف ایجاد نشود.

استخر سرپوشیده شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با زیربنای دو هزار و ۳۸۰متر مربع و زیربنای مفید دو هزار و ۱۷۴متر مربع شامل مجموعه های اداری، مجموعه استخری، سونا و جکوزی، بدن سازی و ماساژ درمانی و دیگر مجموعه هاست.

این پروژه در مدت ۲۸ماه اجرا و برای آن ۸۰میلیارد ریال هزینه شده است.

۶۴۵/۵۵۱

انتهای پیام /*

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *