برگزاری مسابقات فوتبال بین روستاهای شهرستان بندرماهشهر

مهدی چاروسائی – خبرنگار ورزشی خورنا در پنجمین روز از هفته دولت جلسه مشترکی با حضور ریاست محترم اداره ورزش وجوانان، بندر ماهشهر و بندراماخمینی نماینده بخشداری و دهیاران شهرستان به میزبانی اداره ورزش و جوانان برگزار گردید. در این جلسه همچنین جناب اقای عیسی زاده سرپرست هیات قایقرانی استان خوزستان هم حضور داشتند.

مهندس تهذیبی ریس اداره ورزش و جوانان در ابتدا موضوع جلسه را بر دو محور تجهیزات و سرمایه ورزشی قرار داد سرمایه ای را بر مبنا زمین های موجود در روستاها برای احداث سالن های ورزشی و بازسازی سالن های روستایی برای استفاده مناسب تعریف کردند.

در ادامه دهیاران هم نیازهای ورزشی روستا خود را را به اطلاع رئیس اداره ورزش و جوانان رساندند که بخش عمده ای از این نیازها تجهیزات ورزشی از قبیل لباس، تور و… بودند.

در پایان جلسه ریاست محترم اداره ورزش و جوانان تعداد زیادی توپ و لباس، میز پینگ پنگ به روستاها اهدا کردند و نیازهای آنها را از لحاظ تجهیزات ورزشی تاحد زیادی برطرف کردند.

در پایان ریاست محترم اداره ورزش و جوانان بندر ماهشهر و بندر امام خمینی اعلام کردند که خودشان شخصا برای بازید و نظارات به روستاها میروند تا از نزدیک نظاره گر ورزش روستاها باشن و در ادامه قرار شد مسابقات فوتبال بین روستاهای شهرستان برگزار گردد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *