افشاگری اسکندر زنگنه پیرامون اخلال در انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای شهر اهواز

طی چند روز گذشته شایعاتی گسترده در فضای مجازی مبنی بر مذاکره فراکسیون اقلیت شورای شهر اهواز به رهبری اسکندر زنگنه با سیدجعفرحجازی استاندار سابق خوزستان برای پذیرفتن سمت شهردار اهواز پس از استیضاح احتمالی سیدخلف موسوی شهردار فعلی اهواز منعکس گردید که با واکنش زنگنه که به احتمال فراوان ریاست آینده شورای اسلامی شهر اهواز را عهده دار خواهد شد مواجه گردید.

زنگنه در واکنش به این شایعات آن را اتفاقی در راستای تاثیر گذاری بر روند انتخابات اعضای هیئت رئیسه جدید شورای شهر اهواز در شهریورماه سال جاری ارزیابی کرد تا از آنچه خواست اعضای شورای شهر اهواز است جلوگیری گردد.

اسکندر زنگنه پخش شایعه مذاکره با استاندار سابق خوزستان را نیز در همین راستا و با برنامه ریزی قبلی دانست تا عده ای بخواهند بر روند رای گیری برای تعغیر هیئت رئیسه کنونی شورای شهر تاثیر منفی بگذارند.

گفتنی است طی یکسالی که از روی کار آمدن شورای شهر دوره چهارم و انتخاب سید خلف موسوی بعنوان شهردار اهواز میگذرد انتقادات بسیاری از سوی اعضای تاثیر گذار شورای شهر همچون سیدمهدی آلبوشوکه و محمدجواد رضوی مبنی بر توقف فعالیتهای عمرانی و ضعف عملکرد مدیریت فعلی شهرداری و انجام فعالیت در راستای انتخابات آینده مجلس از حوزه انتخابیه اهواز،صورت گرفته است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *