دلیر: جلالی پارسال تخریبم کرد، از او می‌خواهم حالا مرا نگاه کند/ آرزویم بازی در تیم ملی است

فوتبال ايران- محسن دلیر مهاجم تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز كه در اين فصل يكي از بازيكنان تاثيرگذار تيمش بوده است گفت: آرزويم پوشيدن پيراهن تيم ملي است.

دلير ابتدا در مورد دو گلي كه در بازي با نفت مسجد سليمان به ثمر رساند گفت: خوشحالم كه دو گل زدم هر چند كه اين تيجه تلاش ديگر بازيكنان و دعاي هواداران هم بود.تمام سعي و تلاشم را مي كنم تا اين هواداران را خوشحال كنم و اميدوارم در بازي هاي آينده هم بازيكن تاثيرگذاري باشم.اين برد براي ما خيلي مهم بود و خوشحالم كه ۳ امتياز با ارزش را در آسنانه بازي بعدي با پرسپوليس گرفتيم و تا انگيزه مان چند برابر شود.

دلير كه سال گذشته با صلاحديد مجيد جلالي بازي نكرد ادامه داد:آقای جلالی مربی بزرگی است و من با بودن بازیکنانی مثل سعید دقیقی و کریم  انصاری‌فرد شرایط بازی پیدا نکرده ام. به هر حال نظر سرمربی این بود که آنها بهتر از من بودند.حرف زدن از گذشته فایده ای ندارد. همین که در کنار تراکتور تمرین می‌ کردم برایم خوشحال کننده بود ولی حالا باید به آقای جلالی بگویم که عینک بدبینی اش را بردارد و حالا مرا ببیند.

او در قسمت ديگري از حرف هايش افزود: او معتقد بود من بازیکن ضعیفی هستم و حتی به من گفت چیزی از تو ندیدم. آقای باغ آبادی هم چنین نظری داشت. این درست که بازی نکردم ولی انتظار نداشتم که مرا تخریب کنند. این درست که ۸ هفته مصدوم بودم ولی بعد از آن خیلی خوب تمرین کردم. متاسفانه به من اعتماد نشد ولي مي توانستم زودتر از اينها خودم را نشان دهم.شاید حتی الان در بعضی بازی ها عملکرد خوبی نداشته باشم ولی رسول خطيبي به من اعتماد می‌ دهد. این موضوع انگیزه ام را زیاد می‌ کند.

او در پاسخ به اين سوال كه بزرگترین آرزویت در فوتبال چیست گفت:من فقط دوست دارم تجربه بازی در تیم‌ملی‌ کشورم را به دست بیاورم. آرزوی بازی کردن در استقلال و پرسپولیس را ندارم چون تراکتورسازی را از آنها سرتر می‌ دانم.فقط اميدوارم به زودي پيراهن تيم ملي را هم بر تن كنم.

او در پاسخ به اين سوال كه آیا تراکتور می‌ تواند امسال قهرمان ليگ شود گفت:ما تیم جوانی داریم که زمان می‌ خواهیم. فعلا هفته های ابتدایی را پشت سر می‌ گذاریم و از هفته دهم به بعد راحت تر می‌ توان در این خصوص صحبت کرد. با این حال امسال دنبال گرفتن سهمیه آسیا هستیم و به قهرمانی هم فکر می‌ کنیم. البته کار ما خیلی سخت است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *