سه خبر ورزشی از آبادان و ماهشهر

خورنا: تمرینات تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندر امام پس از یک روز استراحت امروز(شنبه)پیگیری شد.

سرمربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندر امام در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: بعد از بازی سنگین و دشواری که روز پنجشنبه هفته گذشته مقابل دانشگاه آزاد داشتیم تمرینات تیم در روز گذشته تعطیل شد.

پیمان حسنی افزود: این تصمیم برای استراحت بازیکنان گرفته شد تا با آمادگی و شرایط بهتری در دیدار برگشت فینال لیگ برتر شرکت کنند.

وی اظهار کرد: بازیکنان تیم از صبح امروز با حضور در سالن اندیشه شهرک بعثت ماهشهر تمرینات را پیگیری کردند.

سرمربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندر امام افزود: تیم تا روز سه شنبه در ماهشهر تمرینات خود را انجام می دهد و روز چهارشنبه عازم تهران می شود تا در دیدار برگشت فینال لیگ برتر به مصاف تیم دانشگاه آزاد برود.

تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندرامام که روز پنجشنبه هفته گذشته در دیدار رفت فینال لیگ برتر تنیس روی میز باشگاه های ایران موفق شد تیم دانشگاه آزاد تهران را شکست دهد روز پنجشنبه هفته جاری در دیدار برگشت میهمان این تیم خواهد بود.

** هفته چهارم مسابقات رنکینگ بیلیارد آبادان برگزار شد.

مسابقات هفته چهارم رنکینگ بیلیارد آبادان با شرکت ۲۹ نفر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا، این مسابقات صبح شنبه در خانه بیلیارد آبادان و در رشته اسنوکر انجام شد.

در پایان هفته چهارم این رقابت ها ˈ حامد فاصله ˈ با ۵۰۰ امتیاز به مقام قهرمانی رسید و ˈ عباس محمدی ˈ با ۴۰۰ امتیاز دوم شد.

علیرضا پور رنگ زن  و  اشکان حیدریان  نیز با ۳۰۰ امتیاز بطور مشترک مقام سوم هفته چهارم این رقابت ها را کسب کردند.

میلاد علی خواهی با یکهزار و ۵۰۰ امتیاز در چهار هفته برگزار شده این مسابقات صدر جدول را در اختیار دارد و عباس محمدی با یکهزار و ۴۵۰ امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفته است.

مسابقات رنکینگ بیلیارد آبادان در ۹ هفته برگزار می شود و نفرات برتر به تیم منتخب آبادان برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور دعوت می شوند.

** تمرینات تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان امروز(شنبه) برگزار نشد

سرپرست تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان گفت: کادر فنی تمرینات امروز تیم را بدلیل خستگی بازیکنان تعطیل کرد.

مرضیه رضا زاده افزود: روز گذشته بازی سختی مقابل تیم شهرداری رشت انجام دادیم و بازیکنان تیم در این بازی خسته شدند.

وی اظهار کرد: کادر فنی تمرینات امروز تیم را تعطیل کرد تا بازیکنان استراحت کوتاهی داشته باشند و برای دیدار با پرسپولیس تهران ریکاوری لازم را داشته باشند.

سرپرست تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان گفت: تمرینات از فردا صبح در سالن شماره یک مجموعه ورزشی ۱۷ شهریور آبادان از سر گرفته می شود.

وی افزود: پیروزی مقابل پرسپولیس تهران برای ما بسیار سرنوشت ساز است زیرا در صورت کسب سه امتیاز این دیدار شانس ما برای قهرمانی بیشتر خواهد شد.

وی گفت: تیم روز سه شنبه هفته جاری عازم تهران می شود و روز چهارشنبه به مصاف تیم پرسپولیس که در صدر جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد می رود.

تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان روز گذشته(جمعه) در هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه های ایران با نتیجه پر گل ۱۶ بر یک تیم شهرداری رشت را شکست داد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • احسان طباطبايى سالن بعثت شهرک اندیشه كجاست؟ شايد منظورتون سالن اندیشه شهرک بعثته!