انتقاد شدید عضو شورای شهر اندیمشک از جوسازی ها؛

علیه شهردار اندیمشک سناریو طراحی کرده اند/ برخی میگویند شهردار چه کرده است؟ مگر ما یازده نفر چه کرده ایم؟/ مسئله مرز ما با دزفول نیاز به حمایت همه دارد

خورنا: حسین شهاوند گفت: علیه شهردار اندیمشک و بعضی از اعضای شورای شهر یک سناریو طراحی شده و در حال شکل گیری است و تلاش میکنند از لحاظ روانی فضا سازی کنند.

حسین شهاوند عضو شورای اسلامی شهر اندیمشک امروز در گفتگو با خبرنگار خورنا ضمن قدردانی از موضع گیری واحدی که اعضای شورا در خصوص مرز اندیمشک و دزفول داشتند، اظهار داشت: محدوده بین اندیمشک و دزفول از لحاظ قانونی و سندی به قطعیت نرسیده و اگر در زمان ما اتفاق بیفتد و به ضرر ما اندیمشک تمام شود لکه ننگی است که برای همیشه بر دامان ما ماندگار خواهد بود.

شهاوند ادامه داد: این موضوع نیاز به حمایت همه مردم، مسئولین و دستگاههای مرتبط و در راس آنها نماینده محترم در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه محترم و دستگاههای امنیتی دارد و باید مراقب و مواظب باشیم.

وی ضمن انتقاد از عملکرد برخی از اعضای شورا بیان داشت: این روزها حجمه عظیمی از تبلیغات منفی و یا میتوان گفت علیه شهردار اندیمشک و بعضی از اعضای شورای شهر یک سناریو طراحی شده و در حال شکل گیری است و تلاش میکنند از لحاظ روانی به نفع خودشان فضاسازی کنند.

عضو شورای شهر اندیمشک تصریح کرد: به عنوان مثال آقای x میگوید “شهردار رفتنی است و یکی دو ماه دیگر میرود” و دارند این موضوع را در اذهان عمومی و خصوصا بین پرسنل شهرداری پخش می کنند تا شهردار حمایت اجتماعی خود را از دست بدهد.

وی در ادامه اظهار داشت: یک عده هم سراغ بعضی میروند و میگویند “اگر فلانی قبول کند و همکاری نماید شهردار استیضاح میشود و میرود”.

وی ضمن ابراز تاسف از طرح اینچنین مسائلی، بیان کرد: باید بپذیریم که طرح این مسائل یا دیدگاه برخی از اعضای عضو شورا است و یا برخی از بیرون از شورا برای ما تصمیم گیری میکنند.

شهاوند تشریح کرد: اگر طرح این مسائل از درون شورا است که این روالش نیست زیرا با این روال فقط انگیزه را از افراد می گیریم.

عضو شورای شهر اندیمشک افزود: اگر طراح دیگرانند باید تاسف بخوریم. نباید اینگونه باشد که دیگران از خارج از شورای شهر برنامه ریزی کنند و ما عمل کنیم. استقلال شورا اینگونه محقق نمیشود. بنا نیست ما آلت دست دیگران بشویم.

وی ضمن انتقاد شدید از تخریب شهردار گفت: بعضی ها می گویند شهردار چه کرده است؟ مگر ما یازده نفر چه کرده ایم؟ چه طرحی داده ایم و پیگیر آن بودیم و عملی نشد؟ اگر انتقاد می کنیم باید در کنارش راهکار سازنده هم داشته باشیم.

وی تاکید کرد: باید عینک بدبینی را کنار بگذاریم، همیشه نصفه خالی لیوان را نبینیم، به موقع حرف بزنیم و به موقع سکوت کنیم و خوراک تبلیغاتی به شایعه سازان ندهیم.

عضو شورای شهر اندیمشک اظهار کرد: شهردار اندیمشک اخلاق نیکویی دارد، خودش شهرداریچی بوده  و به امور شهرداری و قوانین و آئین نامه ها مسلط است. اهل تعامل است و به اصول دینی در کار خود اعتقاد دارد و این نکته قوت وی میباشد. هزینه زیادی داده ایم تا ایشان شهردار اندیمشک شد.

وی تصریح کرد: البته بنده هم بر بسیاری از قضا یا حرف دارم؛ عجولانه تصمیم گرفتن و و عجولانه قضاوت کردن، بد اخلاقی و بی اخلاقی و رعایت نکردن حرمت افراد از جانب هر که باشد چه اعضای شورا و چه شهردار، مخالف هستم.

شهاوند بیان کرد: اعتقاد دارم باید شورا و شهردار با هم رو راست باشند و اعتماد داشته باشند خصوصا بین رئیس شورا و شهردار باید ارتباط حسنه ای وجود داشته باشد.

وی در پایان ضمن اشاره به ماده ۷۳ قانون شوراها بیان کرد: تذکر دادن، طرح سوال و استیضاح شهردار شرایط دارد و تا به حال ورود برخی اعضای شورای شهر به این سه موضوع، غیر قانونی و میتوان گفت بداخلاقی و حرمت شکنی بوده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اندیمشکی سلام درود برادرجانباز ورزمنده دکترحسین شهاوند که مستقل وبدون وابستگی اظهاراتش نیزواقعی خداپسندانه میباشد
    • بخش الواری درود خدا هم ب شما. زنده باشی حسین شهاوند . انصافا کاری کردی که از رای که بهت دادیم پشیمون نشیم آفرین آفرین
  • شیما فاضل کیا سلام و خسته نباشید سایت بسیار جالب پر محتوای ایست تبریک عرض میکنم . شورای شهر ما باز مثل گذشته دچار یک سری انحرافات شده است. ما مردم اندیمشک به این 11 نفر هشدار میدهیم اگر دست از اختلاف و باند بازی برندارند با تمام توانمان آنها را تنبیه میکنیم و اجازه نمیدهیم هرگز در هیچ جای شهرمان مسوئلتی کوچکی به دستشان بیافتد چرا که در این جایگاه بزرگ بجای نقش آفرینی شروع به تخریب و سیاسی بازی کردند و تنها چیزی که در ذهنشان نچرخید سرنوشت شهر غبار گرفتشان بود
  • شیما فاضل کیا توجه کنید 11عضو شورا کار میکنند و 2نفر آنها اطلاع رسانی میکنند و در وبلاگ یکی از اعضا خوندم که این وبلاگ شخصی است و هر مطلبی را که دوست داشته باشم به نمایش میذارم و هر چه رو خوشایندم نباشد حذف میکنم به نظرتون به این میگن اطلاع رسانی؟؟؟ اطلاع رسانی باید بی غرض باشه . به نظر من باید ریس شورا یک فضا ایجاد کنند و اطلاع رسانی کنه اونم به طور کاملا بی طرف و ما مردم همه ی اخبار شورا(البته اخبار صادقانه و بدونه سانسور)رو در همون فضا بگیریم. از مردم شهرم انتظار دارم بجای طرف کشی از اعضای شورا آنها را به دوستی و همکاری دعوت کنند البته نه برای خودشان برای شهرمان و اگر نپذیرفتند تندتر و آنگونه که شایسته است رای مان را که با شعار های رنگینشان ازما ستانیدند پس بگیریم. یک بار ما آنها را حمایت کردیم الان نوبت آنهاست ما و شهر را دریابند
    • 002 چه حرفا؟؟؟ آدم شاخ در میاره؟؟؟؟
  • 002 وااااا