شهرداراهواز: تلاش بسیاری برای حل مشکلات مناطق محروم به کار گرفته ایم

خورنا: شهردار اهواز گفت: تلاش بسیاری برای حل مشکلات مناطق محروم این کلان شهر به کار گرفته ایم و در این مسیر شورای شهر نیز تاکنون همکاری های لازم را با مجموعه شهرداری انجام داده است.

سید خلف موسوی در آیین کلنگ زنی هشت پروژه عمرانی در مناطق محروم شهر اهواز که به صورت نمادین در منطقه کوی عین دو برگزار شد افزود: در هزینه کرد منابع هیچ تفاوتی بین مناطق مختلف شهر اهواز وجود ندارد و این سیاست در قالب بودجه سال ۹۳ شهرداری به شورای اسلامی شهر اهواز تقدیم شده است.

وی با بیان اینکه هیچ شهری بدون مشارکت های مردمی پیشرفت نمی کند افزود: تمامی مردم کلان شهر اهواز باید برای بهبود وضعیت این شهر با شهرداری و شورای شهر همکاری داشته باشند.

شهردار اهواز خاطرنشان کرد: دانشجویان،علما و تمامی مردم شهر اهواز می توانند در ساخت این شهر به شهرداری کمک کنند.

وی با اشاره به اجرای ۱۴۰ میلیارد ریال پروژه در مناطق عین دو گفت: ۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت تمامی خیابان های عین دو در نظر گرفته شده است.

آیین کلنگ زنی هشت پروژه در مناطقه محروم شهر اهواز با حضور آیت الله ˈموسوی جزایری ˈنماینده ولی فقیه در خوزستان و جمعی از مدیران استانی و و شهر اهواز و اهالی منطقه عین دو برگزار شد.

این هشت پروژه شامل بهسازی و آسفالت معابر خاکی منطقه محروم عین دو با اعتبار۲۱ میلیارد و۴۰۰ میلیون ریال ،بهسازی و آسفالت باند کند رو جنوبی جاده اهواز،حمیدیه در مسیربرگشت از منطقه عین دو با اعتبار۹ میلیارد و۶۶۰ میلیون ریال، احداث میدان ورودی به نام سردار علی هاشمی واقع در کوی عین دو با اعتبار۱۰ میلیارد ریال ،پروژه بهسازی و آسفالت معابر خاکی کوی گلدشت با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۱۵۷ میلیون ریال ،پروژه بهسازی و آسفالت کوی گلبهار با اعتبار ۲۰ میلیارد و ۳۵۴ میلیون ریال است.

پروژه بهسازی و آسفالت معابر خاکی کوی سادات با اعتبار ۲۶ میلیارد ریال ،زیر سازی معابر خاکی و آسفالت کوی سیاحی بااعتبار۳۱ میلیارد و ۳۹۱ میلیون ریال و احداث سه عدد دوربرگردان در مسیر جاده اهواز به خرمشهر با اعتبار پنج میلیارد ریال از دیگر پروژههای منطقه عین دو اهواز است.