راه‌اندازی دومین کتابخانه در دومین شهر نفتی خاورمیانه!

خورنا: سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی هفتکل از راه‌اندازی دومین کتابخانه در این شهرستان خبر داد.

ابوذر اکبری‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هفتکل اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده در دو ماهه اخیر و با همکاری اداره آموزش و پرورش هفتکل به زودی دومین کتابخانه در سطح این شهرستان راه‌اندازی و آغاز به‌کار می‌کند.

وی با اشاره به نقش بی‌بدیل کتاب و کتابخوانی و گسترش این دو در ارتقای سطح فرهنگ در بین مردم افزود: کتاب به عنوان یک دوست و یار مهربان می‌تواند افراد را به سوی باز کردن درهای علم و دانش رهنمون کند و بدین لحاظ این اداره از ابتدای امسال با سرلوحه قرار دادن شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است چشم‌انداز و مسیر راه برای خود تعریف کرده و در نخستین گام، به زودی کتابخانه مشارکتی پژوهشسرای دانش‌آموزان و معلمان هفتکل آغاز به‌ کار خواهد کرد.

سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی هفتکل همچنین خاطرنشان کرد: این کتابخانه با دارا بودن حدود ۸ هزار عنوان کتاب و در ساختمانی با زیربنای ۸۰۰ متر مربع با مشارکت اداره آموزش و پرورش راه‌اندازی و به زودی آغاز به کار می‌کند.

وی با تقدیر از رئیس اداره آموزش و پرورش هفتکل گفت: همکاری اداره آموزش و پرورش با اداره کتابخانه‌های عمومی نقش بسیار مهمی در تسریع راه‌اندازی این کتابخانه داشته است که این عملکرد شایسته تقدیر است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *