وزیر دفاع خبر داد: ارائه تولیدات جدید وزارت دفاع در آینده نزدیک

خورنا: سردار احمد وحیدی  در بیرجند با اشاره به رزمایش‌های نیروهای مسلح در سال جاری اظهار داشت: رزمایش‌های مختلفی در برنامه نیروهای مسلح است.

وی افزود: امروزه تمامی دستاوردها و موفقیت‌های کشور در سایه امنیت پایدار محقق شده و امینت، شاخص مهمی برای پیشرفت و توسعه هر کشور و جامعه‌ای محسوب می‌شود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه حاکمان مستبد و غیر‌مردمی برخی از کشورهای دنیا امروزه زیر علامت سؤال قرار گرفتند، گفت: برخی از این حاکمان یا کشته شدند یا مورد تنفر مردم و ملت‌ها قرار گرفتند؛ چراکه اخلاق انسانی و انسانیت را در عمل اجرایی نمی‌کنند.

وحیدی اذعان داشت: اما در ایران اسلامی و طی چند روز گذشته با سفر رهبری به کرمانشاه مردم، عشق و ارادت خویش را نسبت به نظام و مقام منبع ولایت نشان دادند و با حضوری باشعور و پرشور بار دیگر به همگان ثابت کردند که حرکت آنها همیشه در راه اسلام و ولایت باقی و ادامه می‌یابد.

وی اضافه کرد: استقبال با شکوه مردم کرمانشاه در شهرهای مختلف این استان از مقام معظم رهبری بیانگر این مهم است که علاقه ملت نسبت به ولایت یک علاقه ناگسستنی و یک ارادت قلبی نسبت به اسلام و ولایت است و این علاقه را هرگز نمی‌توانیم انکار کنیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خدمت به مردم را بعد از ایمان به خدا افضل اعمال عنوان کرد و یادآور شد: کسانی که خدمتگزارتر هستند در نزد خداوند و مردم نیز عزیزتزند.

وحیدی ولایت را رکن اصلی نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: در حقیقت ولایت فقیه نماد و تابلوی راهنمای افراد جامعه اسلامی برای حرکت در مسیر ارزش‌های الهی محسوب می‌شود.

وی افزود: امروزه ملت باید شکرگزار نعمت ولایت فقیه باشند و سعادت انسان در دنیا و آخرت و تحقق عالیه نظام با ولایت محقق می‌شود و مردم باید باید این نعمت گران‌بها را پاس بدارند.