خدمت رسانی و تامین رضایت مسافرین نوروزی هدف اصلی در هندیجان در ایام نوروز است

خورنا – وهاب شیرعلی: احمد جعفری نسب فرماندار شهرستان هندیجان صبح امروز به همراه جمعی از مسئولین از سطح شهر هندیجان بازدید نمود و از نزدیک در جریان فعالیت و خدمت رسانی به مسافرین نوروزی شهرستان هندیجان قرار گرفت.
در این بازدید که به همراه شهردار شهر هندیجان رئیس شورا، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ، رئیس اداره برق شهرستان انجام گردید، از بخشهای مختلف شهرستان مانند پارک ۱۸ فروردین،پارک دولت،پارک ملت،ورودی های شهرستان،پایگاه های جمعیت هلال احمر،پایگاه های پلیس  سرکشی و از پرسنل مستقر در این پایگاه ها که بصورت شبانه روزی به امر خدمت رسانی به مسافرین نوروزی مشغولند تقدیر و تشکر بعمل آورد.
جعفری نسب در این بازدید اظهار داشت:خوشبختانه با همکاری دستگاه های خدمت رسان مانند نیروی انتظامی،هلال احمر،راه و شهرسازی به مردم در شهرستان تا کنون این روندبصورت مطلوب انجام گردیده است و امیدواریم تا پایان ایام نوروز این همکاری خوب ادامه داشته باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابیان اینکه خدمت رسانی به مسافرین نوروزی اولویت نوروزی شهر هندیجان است ،افزایش خدمت رسانی و تامین رضایت مسافرین را هدف اصلی در شهرستان دانست که باید با آن دست یافت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *