اسکان ۱۵ هزار مسافر نوروزی در مدارس اندیمشک

خورنا: رئیس اداره آموزش و پرورش اندیمشک گفت: از شروع تعطیلات سال نو تاکنون ۱۵ هزار مسافر نوروزی در مدارس این شهرستان اقامت کردند.

بهرام سپهریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار کرد: در دور اول مسافرت‌های نوروزی در مجموع ۴ هزار و ۹۵۰ خانوار با ظرفیت ۱۵ هزار نفر در ۳۵۰ کلاس درس که برای اسکان مهمانان نوروزی تعیین شده اقامت کردند.

وی افزود: برای اسکان مسافران نوروزی ۴۵ آموزشگاه در نظر گرفته شده است که همه امکانات با توجه به درجه‌بندی مدارس در آنان آماده و مهیا است.

رئیس اداره آموزش و پرورش اندیمشک با اشاره به موقعیت جغرافیای اندیمشک در بین سایر شهرهای استان تصریح کرد: این شهرستان به سبب قرار گرفتن در ورودی استان در واقع پیشانی استان محسوب شده و همین امر از طرفی وظیفه ما را در کار خدمت رسانی سنگین‌تر کرده و از طرف دیگر باعث انگیزه مضاعف برای نشان دادن صمیمیت، خونگرمی و میهمان‌نوازی مردم شهرستان و استان به میهمانان نوروزی می‌گردد.

این مقام مسئول ابراز داشت: اردوگاه ملی استانی شهدای دانش‌آموز شهرستان در حاشیه رودخانه دز با داشتن امکانات مناسب تفریحی و اقامتی از دیگر مناطقی است که توسط آموزش و پرورش جهت اسکان مهمانان نوروزی و زائران کاروان‌های راهیان نور در گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک در نوروز سال ۹۲ بیش از ۳ میلیون ۵۰۰ هزار نفر از مسافران نوروزی و زائران کاروان‌های راهیان نور از طریق اندیمشک وارد استان خوزستان شدند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *