تشکیل ستاد تحقق اقتصاد مقاومتی در اندیمشک

خورنا: فرماندار اندیمشک گفت: ستاد تحقق اقتصاد مقاومتی برای اجرایی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری با حضور تمام ادارات در اندیمشک تشکیل می‌شود.

حمید رضا گودرزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار داشت: در این ستاد که ریاست آن با فرماندار می‌باشد رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت به عنوان دبیر مشخص گردیده و تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان در آن عضویت دارند.

وی افزود: برنامه داریم که با تشکیل این ستاد و انجام کار مستمر و هماهنگ بتوانیم شعار امسال را در سطح شهرستان اجرایی نمایم و در این مسیر از تمامی ظرفیت‌های ادارات شهرستان استفاده خواهیم کرد.

فرماندار اندیمشک با اشاره به ظرفیت‌های موجود در شهرستان در حوزه‌های مختلف، تصریح کرد: اندیمشک با داشتن زمین‌های حاصلخیز کشاورزی و همچنین قرار داشتن در میان دو سد بزرگ کرخه و دز و مسیر ترانزیتی شمال به جنوب دارای ظرفیت‌های بالقوه فراوانی می‌باشد که با برنامه ریزی و مدیریت جهادی می‌توان این ظرفیت‌ها را به بالفعل تبدیل کرد.

گودرزی خاطرنشان کرد: برای تحقق این شعار در سطح کشور یک عزم ملی نیاز است که خوشبختانه این امر در حال شکل‌گیری است و ما نیز به سهم خود تلاش داریم که با تشکیل این ستاد و استفاده از ظرفیت و توان کار‌شناسان و متخصصان در تمامی حوزه‌ها این امر را عملی سازیم.

وی ابراز داشت: مردم در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش اساسی و کلیدی را به عهده دارند و باید با تغییر نگاه در نحوه مصرف به سمت درست مصرف کردن و استفاده بهینه از امکانات گام بردارند که نقش رسانه‌ها در این مقوله بسیار مهم و تاثیر گذار است.

فرماندار اندیمشک در پایان با اشاره به رهنمود‌های مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: مطمئنا برای تحقق اقتصاد مقاومتی به مدیریت جهادی نیاز است و همه باید تلاش کنیم که به سمت اهداف مهمی که رهبر معظم انقلاب ترسیم کرده‌اند حرکت کنیم که با توجه به دستور ریاست محترم جمهور و تاکیدات و برنامه ریزی‌های استاندار افق‌های پیش‌رو در این زمینه بسیار روشن است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *