پیام نوروزی رییس شورای شهر بندرماهشهر

خورنا: رئیس شورای شهر بندرماهشهر در آغاز ایام نوروز پیامی خطاب به شهروندان بندرماهشهر صادر کرد. متن این پیام به شرح ذیل است:

فروردین سر آغاز فصل تغییر چهره طبیعت و رویش گلهای نو و پوشیدن جامه سبز درختان و نغمه سرایی پرندگان است و سردی بی روح زمستان را از یاد می برد و رایحه خوش گلهای طبیعت ترانه عشق خداشناسی و امید به آینده را طنین انداز می کند و بهار فصل نو شدن و تولد دوباره است و نوروز نشانه آغاز است و تحول ، آغاز راهی جدید برای نیل به آرزوهای کهن . بهار آمده است با قامتی خجسته و سبزینه پوش ، یادآور بلندای قیامت و هرغنچه و گلی که قد می کشد .

امسال با فرارسیدن سال۹۳ با اندوهی مقدس به استقبال بهارمی رویم ، امسال هفتسین ما حال و هوای فاطمی دارد و سفره دل ما سوگنامه ای است در شهادت بانوی دوعالم دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) .

ضمن گرامیداشت این ایام حزن انگیز فرارسیدن سال نو و آغاز بهار طبیعت را به همه هموطنان عزیز، هم استانی های قهرمان و همشهریان عزیز و ولایی بندرماهشهرتبریک و تهنیت عرض نموده و خاضعانه برای همگان سالی سرشار از موفقیت ، شادکامی و عزت و سربلندی آرزو می نمایم .

سال گذشته را در حالی سپری کردیم که شهرداری و شورای اسلامی شهر با نصب العین قراردادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) ، کار و تلاش و خدمتگزاری صادقانه را در عرصه های گوناگون شهری سرلوحه کار خود قرار داده و مفتخر است گامهای بلندی را در راستای پروژه های بزرگ عمرانی ، خدماتی برداشته شد و این روند امید بخش با هم افرایی و همدلی بیشتر تداوم خواهد یافت .

اینک در آستانه سال نو بار دیگر نیازمند وحدت و همدلی و مشارکت همه جانبه اقشار مختلف مردم بابصیرت بندرماهشهرو مدیریت شهری برای تحقق اهداف و آرمان های مشترکمان هستیم ، فرصت را مغتنم شمرده با یکدیگر عهد و پیمان ببندیم که تارسیدن به شهری توسعه یافته لحظه ای از تلاش و کوشش دست برنداریم .

در پایان ، خاضعانه برای همگان سالی سرشار از موفقیت و عزت و سربلندی آرزو می نمایم و امیدوارم در آستانه تغییر طبیعت ، خداوند همه مارا به بهترین حال ممکن تحول بخشد. نافع آلبوغبیش – رئیس شورای شهر بندرماهشهر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *