ظرفیت‌های موجود دزفول در تحقق اقتصاد مقاومتی موثر است

خورنا: معاون سیاسی، اجتماعی استاندار خوزستان گفت: ظرفیت‌های اقلیمی و بالقوه موجود در دزفول در تحقق اقتصاد مقاومتی موثر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، فرج‌الله خبیر ظهر امروز در مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان دزفول اظهار داشت: مردم دین به گردن ما داشته و باید از این فرصت‌ها حداکثر استفاده را کرده و به شکل واقعی خدمتگزار مردم باشیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر مسئولی شعار خدمتگزاری داده ولی این احساس را در درون خود نداشته باشد و اعتقادی به این امر نداشته این شعار او در واقعیت عملی نخواهد شد.

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار خوزستان با اشاره به کوتاه بودن مدت مسئولیت‌ها افزود: انسان‌ها یک روز به این دنیا آمده و روزی دیگر چشم از جهان بربسته و مسئولیت‌ها نیز همین‌گونه بوده که روزی مراسم معارفه و روزی دیگر در یک چشم برهم زدن مراسم تودیع برگزار شده و همه چیز گذرا است و باید تنها از خداوند منان در این مسئولیت‌ها توفیق خدمت‌گزاری و رضایت مردم را داشته و شایسته این خدمت‌گزاری باشیم.

خبیر در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان دزفول و رهنمودهای مقام معظم رهبری در‌خصوص اقتصاد مقاومتی ابراز داشت: باید مسائل و مشکلات و ظرفیت‌های بالقوه شهرستان دزفول از حیث منابع طبیعی و هم از حیث ویژگی‌های اقلیمی توسط مسئولان مربوطه شناسایی و با توجه به سخنان مقام معظم رهبری، شهرستان دزفول با داشتن منابع ملی مورد نظر می‌تواند در تحقق اقتصاد مقاومتی بسیار موثر باشد.

خبیر در پایان از عبدالرضا احسانی‌نیا فرماندار سابق شهرستان دزفول تقدیر کرد.

در پایان مراسم حبیب‌الله آصفی که در کارنامه خود فرمانداری شهرهای اهواز، آبادان و داراب فارس و مدیر کل سیاسی استانداری فارس را دارد رسماً به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه دزفول معرفی شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *