به دلیل کیفیت پایین جاده

رئیس شورای شهر ماهشهر: مسئولان جاده جدید ماهشهر – امیدیه را تعطیل کنند

خورنا: رئیس شورای شهر ماهشهر گفت: مسئولان باید جاده ماهشهر به امیدیه را به دلیل کیفیت پایین تعطیل کنند.

نافع آلبوغبیش در گفتگو با خورنا در ماهشهر اظهار داشت: متاسفانه جاده ماهشهر به امیدیه با عجله و با کیفیت بسیار پایین ساخته و بهره برداری شد.

وی اظهار داشت: حدود یک ماه از بهره برداری از این جاده میگذرد اما چاله ها و موج های بسیار زیاد و حادثه آفرین در این جاده به وفور مشاهده میشود و روز به روز بر تعداد این چاله ها افزوده میشود.

آلبوغبیش خاطرنشان کرد: مسئولان مربوطه اگر توان نگهداری و اصلاح این جاده را ندارند، آن را تعطیل کنند تا بیش از این حادثه نیافریند.

رئیس شورای شهر ماهشهر ادامه داد: در ایام نوروز مسافران نوروزی که از وضعیت جاده هیچ اطلاعی ندارند موجب این میشود که با حوادث ناگواری رو به رو شوند و ایام نوروز و سفر به خوزستان در کامشان تلخ شود.

وی در پایان ضمن اعتراض نسبت به ساخت جاده های بی کیفیت اظهار داشت: مسئولان راه سازی باید در این امر دقت بیشتری به خرج دهند زیرا کیفیت جاده ها مستقیما با جان مردم در ارتباط است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خوزستان جناب رئیس شورا شما بعنوان نماینده این مردم بفرما از حق این مردم دفاع کنید شما بدنبال منافع مردم هستیت واقعا . بسم الله پیمانکار جاده هندیجان از ماهشهر تا بعد از شازاده حمزه ره به همان دلایلی که خودتان عرض کردید به راحتی میشه ماده 46 شرایط عمومی پیمان کرد . جرات گفتنش و پیگیری ان را دارید ایا؟
  • ماهشهر جناّ آقاي نافع جان ميدونم شما قصدتون خيره ولی با اين بيانيه ها نميشه كاري كرد...مرد عمل ميخاد كه جلوي اين كارا رو بگيره...هستيد؟ پس بسم ا...
  • ناشناس سلام.حرف زدن کارآسانی است.عمل کنید.شعار بس.عمل کنید.
  • لوریان امان امان از دست این ماهشهر هیچ کس دلسوز و خادم مردم نیست بابا والله بالله بندرماهشهر هم جزی از خاک ایرانه چرا بازرسی و دستگاههای مسول به وظیفه خود در قبال این نامسولان که بودجه بیت المال ره به این نحو حیف و میل می کنند عمل نمیکنند