کدام خیابان‌های اهواز در شب چهارشنبه‌سوری بسته می‌شود؟

خورنا: ییس پلیس راهور خوزستان از اعمال محدودیت‌های احتمالی برای خیابان چمران(کیان‌پارس)، منطقه زیتون، بلوار ساحلی و بلوار فرودگاه در شب چهارشنبه سوری خبر داد.

سرهنگ عادل مجدمی اظهارکرد: با توجه به احتمال ایجاد ترافیک سنگین در مسیرهای ذکرشده، ابتدا تعداد خودروهای ورودی به این مسیرها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و در صورت نیاز محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۲۰ به بعد در این مسیرها اعمال می‌شود.

وی با این‌که در صورت ایجاد ترافیک سنگین در مسیرهای یادشده، خیابان‌ها مسدود می‌شوند، افزود: از شهروندان در خواست می‌شود در ساعت‌های تعیین شده، کمتر در این مسیرها تردد کنند.

رییس پلیس راهور خوزستان اظهارکرد: با خودروهایی که در این شب و ایام دیگر آلودگی صوتی و راه‌بندان ایجاد کنند و حرکات خطرآمیز انجام دهند، برخورد شدید می‌شود؛ این خودروها به پارکینگ هدایت شده و تا تعطیلات نوروزی آزادسازی آنها صورت نخواهد گرفت.

مجدمی ادامه داد: با توجه به فرارسیدن ایام فاطمیه (س)، خواهشمندیم حرمت این ایام نگه داشته شود. همچنین رانندگان در این شب و ایام دیگر برابر با قوانین و مقرار، رانندگی کنند و از انجام حرکات نمایشی، تغییر ناگهانی مسیر و سرعت غیرمجاز، توقف‌ها و سد معبرها و توقف‌هایی که منجر به کندی ترافیک می شوند، پرهیز کنند.

وی گفت: چنانچه رانندگان قصد توقف طولانی دارند، خودروی خود را در پارکینگ پارک کنند. اگر هم قصد خرید از مرکز شهر را دارند می‌توانند برای سهولت کار و تردد، از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند. شهروندان سعی کنند در روزهای پایانی سال، بیشتر صبح‌ها اقدام به خرید و تردد در هسته مرکزی شهر کنند تا با مشکلات ناشی از سنگینی ترافیک مواجه نشوند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *