ثبت نام ۷۱۹ نفر جویای کار در سامانه اشتغال هندیجان

خورنا: عبدالحسن دریایی معاون فرماندار هندیجان از ثبت نام ۷۱۹ نفر شهروند جویایی کار در سامانه اشتغال شهرستان خبر داد.

عبدالحسن دریایی معاون فرماندار در گفتگو با خورنا اظهار کرد : در سال گذشته اعتبارات خوبی در زمینه اشتغال به شهرستان هندیجان اختصاص یافت که جذب این اعتبارات تا سال ۹۲ ادامه داشت.

وی افزود : ۷۰ در صد این اعتبارات به مشاغل خانگی ادارات بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) صندوق مهر رضا (ع) تعلق گرفت و از سوی این ادارات جذب شد.

دریایی عنوان کرد : اعتیارات مربوط به ادارات و مراکز بنیاد شهید و امور ایثارگران و فنی حرفه ای و جهاد کشاورزی تا کنون جذب نشده است.

ایشان افزودن : البته با توجه به هماهنگی های مطلوب و خوب بین دستگاه های اجرایی شهرستان تعهد اشتغال هندیجان را به صد در صد رسانده ایم اما با توجه به این که وضعیت اشتغال در این شهرستان همچنان نیاز مند حرکت و پویایی است بهتر است تلاش بیشتری از سوی دستگاهای دیگری که در زمینه اشتغال ضعیف عمل نکرده اند اقدام شود.

دریایی همچنین گفت : از ارگان های بنیاد شهید و امور ایثارگران فنی و حرفه ای و جهاد کشاورزی انتظار می رود هر چه سریع تر در سامانه اشتغال افراد جویایی کار را برای سال جاری جذب کنند تا برای سال ۹۳ نیز راکد و روند ضعیفی نداشته باشند.

وی افزود : برای سال آینده از سوی صندوق اشتغال شهرستان هندیجان ۳۱۵ میلیون تومان جذب شده است و ۱۴۵ میلیون تومان نیز برای تقویت وضعیت اشتغال به این صندوق افزوده خواهد شد.

معاون فرماندار هندیجان ادامه داد : دستگاهایی که تا کنون موفق به جذب اعتبارات نشده اند نیز باید تا پیش از پایان سال جاری این روند را تکمیل کنند و در این زمینه سهل ا نگاری نکنند.

وی در پایان تصریع کرد : با جذب اعتبارات می تواند ایجاد اشتغال کرد و افراد جویایی کار به ویژه جوانان را از بیکاری رهایی بخشید که البته در این باره به توجه و حمایت مسئولان نیاز است.

انتهای خبر/ وهاب شیرعلی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • وحید محتشمی سلام من یک شهروند هندیجانی هستم به نام وحید محتشمی 24 ساله فرزند شکرالله من چه کنم که هر جای هندیجان ثبت نام می کنم استخدامم نمی کند ؟ او وقتی از کجا استخدام کردند .
    • حسن ویسی عشق منی وحید جان خیلی دوستت دارییم هر کجا که هستی خدا پست و پناهت