افتتاح نخستین باشگاه اختصاصی بدنسازی در مینوشهر

خورنا: سرپرست تربیت‌بدنی مینوشهر گفت: نخستین سالن بدنسازی مینوشهر با حضور تعدادی از مسئولان شهری در این منطقه افتتاح شد.

علی پورعواد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: باشگاه اختصاصی نام‌آوران با حضور بخشدار، شهردار و رئیس شورای شهر مینوشهر در این منطقه افتتاح شد.
وی در همین خصوص اضافه کرد: باشگاه نام‌آوران در حالی در مینوشهر آغاز به کار کرد که تا پیش از این در منطقه با وجود تقاضای بسیار و علاقه‌مندان زیاد به این رشته، از داشتن سالنی اختصاصی در بدنسازی محروم بودیم.
سرپرست تریبت‌بدنی مینوشهر با اشاره به خصوصی بودن سالن نام‌آوران افزود: این سالن اختصاصی بدنسازی در مینوشهر با همت خانواده‌های منشدی و شوقی که از اهالی منطقه بوده افتتاح شده و به شکل خصوصی اداره می‌شود.
وی در ادامه از علاقه‌مندی مینوشهری‌ها به رشته ورزشی بدنسازی گفت و خاطرنشان کرد: در روز نخست افتتاح سالن، علاقه‌مندان بسیاری برای ثبت‌نام به محل مورد نظر مراجعه کرده و پیش‌بینی می‌کنیم که در روزهای آینده این تعداد بیشتر شود.
پورعواد تصریح کرد: فکر می‌کنم نیاز زیادی به وجود یک سالن اختصاصی بدنسازی در مینوشهر احساس می‌شد و سالن چند‌منظوره قبلی به هیچ عنوان کفاف حضور علاقه‌مندان به این رشته در منطقه را نمی‌داد.
وی در پایان اضافه کرد: به دنبال آن هستیم که با انجام رایزنی با مدیریت منطقه آزاد اروند بتوانیم هزینه‌های شرکت‌کنندگان در کلاس‌های بدنسازی سالن نام‌آوران را با همکاری این ارگان متقبل شویم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *