مردم و مسئولان در نظافت عمومی هندیجان مشارکت کنند

خورنا: معاون فرماندار هندیجان گفت: مردم و مسئولان در نظافت این شهرستان در روز نظافت عمومی مشارکت کنند

عبدالحسن دریایی ظهر امروز در جلسه نظافت عمومی این شهرستان که با حضور برخی از مسئولان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن در آستانه بازگشایی مدارس اقدامات لازم در این خصوص باید انجام شود.

وی افزود: در این راستا علاوه بر مدارس شهر نیز باید برای استقبال از سال تحصیلی جدید آماده باشد.

معاون فرماندار هندیجان ادامه داد: بر این مبنا نظافت و پاکیزگی شهر باید در اولویت دستگاه‌های خدمات‌رسان و به ویژه شهرداری باشد.

دریایی تصریح‌کرد: در این راستا و به‌منظور جلب مشارکت عمومی در زمینه نظافت شهر روزی را به عنوان روز نظافت عمومی انتخاب شده است.

وی اضافه‌کرد: طبق بررسی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده با مسئولان روز سوم مهر به عنوان رور نظافت عمومی در هندیجان انتخاب شد.

معاون فرماندار هندیجان خاطرنشان‌کرد: در این روز مردم و مسئولان در کنار دیگر به نظافت شهر، خیابان‌ها و محله‌های خود خواهند پرداخت.

دریایی افزود: مراسم نمادین این روز نیز در ورودی شهرستان هندیجان از سمت ماهشهر به سمت مرکز شهر با حضور مسئولان برگزار می‌شود.

معاون فرماندار هندیجان تصریح‌کرد: نظافت یکی از نشانه‌های مومنان است و باید هرچه بیشتر در راه نظافت و پاکیزگی شهر خود تلاش کنیم.

وی گفت: از همه شهروندان هندیجانی می‌خواهیم ضمن مشارکت در این برنامه فرهنگی در طول سال در حفظ نظافت شهر، خیابان‌ها و کوچه‌ها تلاش و همکاری کنند.