مدارس هندیجان حق دریافت هیچ وجهی را ندارند

خورنا: فرماندار هندیجان گفت: مدارس این شهرستان حق دریافت هیچ وجهی برای ثبت نام دانش‌آموزان ندارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، بهروز فرج‌الهی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان که با حضور مسئولان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: در راستای آماده‌سازی مدارس این شهرستان اقدامات لازم باید هر چه سریع‌تر انجام شود.

وی افزود: آغاز سال تحصیلی جدید در پیش است و مسئولان دستگاه‌های اجرایی مختلف باید در این خصوص همکاری‌های لازم را اجرایی کنند.

فرماندار هندیجان خاطرنشان کرد: گام اول برای حضور دانش آموزان در مدارس، ثبت نام است که در این زمینه از مدیران و مجموعه آموزش و پرورش انتظار می‌رود همکاری‌های لازم را در دستور کار قرار دهد.

وی اضافه کرد: خانواده‌ها باید توجه داشته باشند که مدارس حق دریافت هیچ وجهی را برای ثبت نام دانش‌آموزان ندارند و در صورت بروز این مشکل با آن‌ها برخورد جدی خواهد شد.

فرج‌الهی همچنین عنوان کرد: در دستورالعمل‌های موجود نیز چنین بندی قید نشده و انتظار ما از آموزش و پرورش و خانواده‌ها تعامل متقابل است.

وی در پایان با آرزوی موفقیت برای همه دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید گفت: همه تلاش خود را برای رفع مشکلات پیش‌روی دانش‌آموزان در شهرستان انجام می‌دهیم.