احداث ۴ زمین چمن مصنوعی در اهواز

خورنا: عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: ساخت چهار زمین چمن مصنوعی در حدود ۱۵۰ میلیون تومان هزینه نیاز دارد که در صورت تامین اعتبار احداث خواهند شد.

هدایت ممبینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: ورزش نقش انکارناپذیری در سالم سازی و شادابی اجتماع دارد و توسعه ورزش در شهر یک ضرورت است.

وی ادامه داد: توجه بر ورزش محلات برای توسعه ورزش موثر است و اگر شهرداری بر روی ورزش محلات تمرکز بیشتری داشته باشد استعدادهای بسیاری کشف می‌شود.

مسئول ورزش شهرداری اهواز با بیان اینکه تاکید بر ورزش محلات و همگانی در نهایت قهرمانی را به دنبال خواهد داشت، گفت: رعایت مسائل اخلاقی در ورزش بسیار مهم است و ما باید تلاش کنیم در اخلاق سرآمد باشیم زیرا قهرمانی گذرا است و اخلاق است که می‌ماند.

*اهواز ۵۰ زمین چمن مصنوعی دارد

وی از تصمیم شهرداری برای احداث چهار زمین چمن مصنوعی در سطح شهر اهواز خبر داد و عنوان کرد: در حال حاضر حدود ۵۰ زمین چمن مصنوعی در سطح شهر اهواز وجود دارد.

ممبینی از ساخت چهار زمین چمن مصنوعی جدید در شهر اهواز خبر داد و افزود: ساخت چهار زمین چمن مصنوعی در حدود ۱۵۰ میلیون تومان هزینه نیاز دارد که در صورت تامین اعتبار احداث خواهند شد.

این عضو شورای شهر اهواز در پایان بیان کرد: ورزش در زندگی مردم خوزستان بسیار دارای اهمیت است و ما مسئولان باید این موضوع را مدنظر قرار دهیم.