فرماندار ماهشهر بر دیدارهای عمومی مسئولان با مردم تاکید کرد

خورنا: منوچهر حیاتی گفتپ: ملاقات عمومی نقش به سزایی در شناخت اولویت ها و تصمیم سازی مسئولان دارد.

به گزارش خورنا از ماهشهر، فرماندار بندر ماهشهر اظهار داشت: ملاقات و دیدار عمومی مسوولان با مردم در شناخت اولویت ها و تصمیم سازی آنان برای تدوین برنامه ها نقش موثر دارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندر ماهشهر بیان داشت: با وجود اینکه تصمیم های مهم و اساسی و اجرای پروژه های عمرانی در تمامی حوزه ها بر اساس شاخص ها و اولویت ها صورت می گیرد، مراجعه مردم نیز در تصمیم سازی بی تاثیر نیست.

وی اضافه کرد: دیدار با مردم و پرداختن به مسائل و مشکلات آنها در کنار همه کارهای دولت شیرینی خدمت رسانی به مردم را دوچندان می کند.

حیاتی ادامه داد: برنامه ملاقات عمومی برای محرومیت زدایی و رفع دغدغه های مردم به ویژه افرادی که در نقاط دور دست شهرستان امکان دسترسی کمتری به مسوولان در مرکز شهرستان دارند، انجام می شود.

وی هدف از این دیدارها را علاوه بر حل مشکلات مردم، آشنایی با خواسته ها و شناخت اولویت های شهرستان ذکر نمود.

فرماندار  ماهشهر خاطرنشان کرد: ملاقات و دیدار با مردم به دو شکل در دستور کار است. یکی برنامه ملاقات عمومی روزهای سه شنبه  هر هفته از اول وقت تا پایان وقت اداری و دیگری دیدار با مردم در سفر به بخش های مختلف شهرستان است.

وی، عمده مشکلات مطرح شده توسط مردم را مسایل معیشتی، اشتغال، قضایی و یا مشکل در ارتباط با سایر دستگاههای اجرایی ذکر نمود.

حیاتی  با بیان اینکه برای رفع نگرانی های مردم در هر زمینه ای نهایت تلاش خود را به کار می گیریم اظهار داشت: در مورد مسایل معیشتی از طریق مراجع ذیربط مساعدت هایی پیش بینی و به طور خاص کارهایی از قبیل مسایل درمانی و خدماتی با ارجاع به مراجع ذیربط حل و فصل می شود.

وی گفت: در مورد مشکلات مردم با ادارات نیز با بررسی کارشناسان و هماهنگی برای رفع آن تلاش می کنیم و مسائل قضایی آنها نیز مستقیما با معرفی به دستگاه قضایی مورد رسیدگی قرار می گیرد.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر  افزود: بیشترین مشکلات روستاییان شهرستان ماهشهر را اشتغال و از همه مهمتر مسائل مربوط به کشاورزی تشکیل داده است که در این مورد نیز با هماهنگی با ارگانهای مربوط در استان و شهرستان و بانک ها مسائل مطرح شده به صورت جدی پیگیری می شود.

در این راستا فرماندار شهرستان بندر ماهشهر صبح امروز طبق برنامه هفتگی چهره به چهره با مردم شهرستان ملاقات نمود.

در این دیدار ۸۰ نفر از مراجعین مشکلات خود را در زمینه های گوناگون مطرح کردند و فرماندار شهرستان ماهشهر ضمن بررسی این مشکلات راهکارهای قانونی را ارائه و موارد پس از بررسی و کارشناسی جهت رسیدگی و اقدام لازم به مراجع ذیربط ارجاع گردید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *