سخت‌گیری بانک‌ها در ارائه تسهیلات مشکل اساسی خوزستان است

خورنا: نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: سخت‌گیری بانک‌ها در ارائه تسهیلات یکی از اصلی‌ترین مشکلات اساسی استان به شمار می‌آید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سیدشکر خدا موسوی در نشست کارگروه اشتغال و کشاورزی استان که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به قابلیت‌های فراوانی که در استان وجود دارد درخواست موضوع اشتغال از جانب مردم انتظار به جایی است، پس مسئولان باید ساماندهی به وضعیت اشتغال استان را در اولویت کاری خود قرار دهند.

*اشتغال اساسی‌ترین مشکل مردم استان است

وی با بیان اینکه تصمیم‌گیری‌ها و مدیریت سرسختانه بانک‌ها یکی از اصلی‌ترین مشکلات استان به شمار می‌آید، افزود: موضوع اشتغال مهمترین و اساسی‌ترین مشکل مردم استان است و این موضوع به خوبی در سفر چهارم رئیس جمهور به خوزستان نمایان بود.

*خوزستان، در میزان سپرده‌گذاری رتبه ۲ و در میزان پرداختی رتبه ۲۸ کشوری

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما در میزان سپرده‌گذاری در کل کشور رتبه دوم را دارا هستیم اما در میزان تسهیلات و پرداخت‌ها رتبه بیست و هشتم را به خود اختصاص داده‌ایم و این ظلم بزرگی در حق مردم خوزستان است.

*در سیستم بانکی با مشکل مواجه هستیم

عضو ناظر بر کارگروه اشتغال استان خوزستان با بیان اینکه آمارهای موجود نشان می‌دهد که ما در سیستم بانکی با مشکل مواجه هستیم، عنوان کرد: انتظار می‌رود روسای بانک‌ها کمک کنند تا وضعیت اشتغال استان از حالت موجود خارج شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *