احداث مجتمع فرهنگی ورزشی ویژه نابینایان در خرمشهر

خورنا: عضو تیم ملی فوتبال نابینایان ایران خواستار احداث مجتمع فرهنگی ورزشی ویژه نابینایان در شهرستان خرمشهر شد.

حمید شلهاوی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: نابینایان خرمشهری دارای استعدادهای مناسبی در رشته‌های مختلف ورزشی هستند و در صورتی که امکانات لازم در اختیار آن‌ها قرار گیرد می‌توانند در سطح ملی و بین‌المللی افتخار آفرینی کنند.

وی افزود: یکی از مهمترین خواسته‌های ما از مسئولان در این خصوص احداث یک مجتمع فرهنگی و ورزشی ویژه نابینایان است که در آن بتوانند به فعالیت بپردازند.

آقای گل جام جهانی فوتبال پنج‌نفره نابینایان جهان ادامه داد: در صورتی که بتوان زمین اختصاصی فوتبال پنج نفره نابینایان را در خرمشهر احداث کرد با توجه به اینکه در هیچ‌ جای کشور این زمین اختصاصی وجود ندارد می‌توان شاهد برپایی اردوی تیم ملی در این شهرستان و برگزاری مسابقات مختلف این رشته باشیم.

شلهاوی‌زاده تصریح کرد: در دیداری که با وزیر ورزش در سفر اخیر خود به خرمشهر داشتم از وی در این خصوص تقاضای همکاری کردم که وزیر ورزش نیز قول مساعدی برای پیگیری این مسئله داد که امیدواریم شاهد تحقق آن نیز باشیم.

وی در ادامه در خصوص افتخارآفرینی‌های ورزشی خود نیز اضافه کرد: در مسابقات المپیک ۲۰۱۲ لندن به عنوان یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال پنج نفره حضور داشتم.

شلهاوی‌زاده خاطرنشان‌ کرد: همچنین در مسابقات فوتبال نابینایان جهان که در آنتالیا برگزار شد به عنوان آقای گل فوتبال جهان انتخاب شدم.

وی افزود: در مسابقات آسیایی نیز به عنوان آقای گل و فنی‌ترین بازیکن آن دوره از مسابقات انتخاب شدم.

عضو تیم ملی فوتبال نابینایان پنج نفره در خصوص تمرینات خود گفت: با وجود اینکه در خرمشهر ساکن هستم تمرینات آماده‌سازی و بدن سازی خود را در حال حاضر در اهواز برگزار می‌کنم.

شلهاوی‌زاده در خصوص مهمترین مسابقات پیش‌روی تیم ملی فوتبال نابینایان پنج نفره کشورمان گفت: تیم ملی خود را برای حضور در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی آماده می‌کند.

وی در پایان گفت: مسابقات جام جهانی فوتبال نابینایان در سال ۲۰۱۴ برگزار می‌شود اما محل برگزاری این مسابقات هنوز تعیین نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *