تجهیز پارک‌های امیدیه برای پذیرایی از مسافران نوروزی

خورنا: شهردار امیدیه از تجهیز پارک‌های این شهرستان برای پذیرایی از مسافران و مهمانان نوروزی همچنین کاروان‌های راهیان نور خبر داد.

خلیل حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در امیدیه اظهار کرد: شهرداری امیدیه برای آماده سازی شهر در آستانه نوروز و با توجه به ورود مسافران و مهمانان نوروزی به این شهرستان برنامه‌ریزی گسترده‌ای اسفندماه سال گذشته انجام داد و هم‌اکنون نیز در حال اجرایی کردن اقدامات تدارک دیده شده است.

وی افزود: راه‌اندازی محل‌های اسکان، استقرار چادرهای مسافرتی و توزیع آنها در پارک‌های ورودی شهر بین مسافران و مهمانان نوروزی، ارائه خدمات رفاهی از قبیل استقرار اکیپ اورژانس، امداد و ماشین آتش نشانی با همه امکانات امدادی از جمله اقدامات انجام شده توسط شهرداری است.

شهردار امیدیه اضافه کرد: همچنین راه اندازی ایستگاه صلواتی، توزیع بسته‌های فرهنگی شامل CD و بروشور معرفی شهرستان و استان، تجهیز پارک‌های ورودی شهر به امکانات رفاهی نظیر حمام و تجهیز سرویس‌های بهداشتی این منطقه از دیگر اقدامات اجرایی شده توسط شهرداری برای رفاه حال مسافران نوروزی است.

وی تصریح کرد: ایجاد روشنایی پارک‌ها، نصب وسایل ورزشی و بازی کودکان در پارک‌ها نیز از دیگر فعالیت‌های این شهرداری به‌منظور رفاه حال مسافران و کاروان‌های راهیان نور وارد شده به شهرستان امیدیه است.

حیدری در پایان از تلاش مردم در ارائه خدمات مضاعف شهرداری صمیمانه تشکر کرد و گفت: همه تلاش ما بر این است که مسافران و مهمانان نوروزی اوقاتی شاد و مفرح را در شهرستان سپری کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *