توزیع ۲۰۰ تن مرغ و گوشت منجمد در ماهشهر

خورنا: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بندر ماهشهر گفت: برای رفاه حال شهروندان ماهشهری از نیمه دوم اسفندماه تاکنون ۲۰۰ تن مرغ و گوشت منجمد در شهرستان بندر ماهشهر توزیع شده است.

حسین عیسی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندر ماهشهر اظهار کرد: برای رفاه حال شهروندان ماهشهری از نیمه دوم اسفندماه تاکنون ۲۰۰ تن مرغ و گوشت منجمد در شهرستان بندر ماهشهر توزیع شده است.

وی افزود: از این میزان ۱۴۰ تن مرغ منجمد و ۶۰ تن گوشت منجمد در ۳۰ نقطه شهر و در نمایشگاه بهاره توزیع شده است که نظرسنجی‌های ما از رضایت ۷۵ تا ۸۰ درصدی مردم از برگزاری آنها خبر می‌دهد.

*هر کیلوگرم مرغ منجمد ۴۸ هزار ریال؛ گوشت قرمز منجمد کیلویی ۱۶۸ هزار ریال

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: علاوه بر این مقدار گوشت ۲۰ تن گوشت منجمد نیز در نمایشگاه بهاره و تعاونی‌های مصرف برای شهروندان و نیز در برخی از ادارات برای مصارف خاص توزیع شده است.

وی در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اضافه کرد: هر کیلوگرم مرغ منجمد ۴۸ هزار ریال و گوشت قرمز منجمد کیلویی ۱۶۸ هزار ریال به فروش رفته است.

*تامین مرغ و گوشت منجمد و توزیع آن تا پایان تعطیلات نوروزی

عیسی‌زاده ادامه داد: توزیع این میزان مرغ در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان و تامین و کنترل اقلام مصرفی آنها و تنظیم بازار صورت گرفته است.

وی بیان کرد: در تامین و توزیع مرغ و گوشت منجمد در شهرستان ماهشهر هیچ‌گونه محدویت و مشکلی نداریم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بندر ماهشهر در ادامه گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر تصریح کرد: تامین مرغ و گوشت منجمد و توزیع آن تا پایان تعطیلات نوروزی در ماهشهر ادامه خواهد داشت.

*۸۰ بازرس رسمی و افتخاری

وی درخصوص بازرسی و نظارت بر بازار ماهشهر با بیان این مطلب که نظارت و بازرسی این بازارها از ۱۵ بهمن ماه آغاز و تا ۲۵ فروردین ماه ادامه دارد، گفت: در کنار این نظارت‌ها، طرح پایش بازار نیز با حضور ۸۰ بازرس رسمی و افتخاری آغاز شده است و شماره تماس ۱۲۴ بازرسی اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان بندر ماهشهر و بندرامام آمادگی رسیدگی به شکایات و تخلفات صورت گرفته را دارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *