رئیس شورای شهر بندرماهشهر، خواستار ایفای نقش مشورتی و ایده پردازانه‌ی دانشجویان شد

امین بهبهانی اسلامی رئیس شورای اسلامی بندرماهشهر در گفتگویی با رسانه ها به مناسبت ۱۶ آذرماه، ضمن تبریک روز دانشجو، درخواست کرد که دانشجویان نقش مشورتی و ایده پردازانه ی خود برای شورای اسلامی شهر را ایفا کنند و یاری‌گر مجموعه ی شورای اسلامی شهر باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر با یادآوری نقش کلیدی دانشجویان و دانش آموزان در شکل گیری، پیروزی و حیات انقلاب اسلامی، نسبت به ایفای نقش مشورتی، ایده پردازانه و حتی نقادانه ی دانشجویان و نخبگان برای منتخبین مردم در پارلمان شهری تاکید نمود.

وی اظهار داشت: دانشجویان عزیز در کلیه دانشگاه های سطح شهرستان بندر ماهشهر هر گونه طرح، برنامه، پیشنهاد و انتقادی داشته باشند، مطمئنا شورای شهر به آنها نیازمند است و می‌توانند با نمایندگان خود در شورای اسلامی شهر و شهردار در میان بگذارند؛ و ما به عنوان منتخبین مردم در مدیریت شهری با جان و دل پذیرای دانشجویان، نخبگان و فرهیختگان خواهیم بود.

بهبهانی اسلامی همچنین افزود: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با مدیران دانشگاه های بندرماهشهر، در آینده ای نزدیک نشستی گفت و گو محور با نخبگان و منتخبین دانشگاه، اساتید و مدیران دانشگاه ها در صحن شورای اسلامی شهر برگزار خواهد شد؛ که در این جلسه موضوع مشارکت دانشجویان و نخبگان در تصمیم سازی های شهری و استفاده از طرح و ایده های دانشجویی و دانشگاهی در پروژه های شهری خواهیم پرداخت.

رئیس شورای اسلامی شهر اظهار داشت: جهت بالا بردن سهم مشارکت مردم در مدیریت شهری، در روزهای سه شنبه هر هفته شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در محل ساختمان شورای اسلامی میزبان شهروندان برای شنیدن پیشنهادات و انتقادات و نیز رفع مشکلات احتمالی همشهریان خواهند بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *