روند ساخت مجموعه تجاری تفریحی و گردشگری پیشکسوتان پرسپولیس در بندرماهشهر بررسی شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بندرماهشهر ، نشست شهردار، رییس واعضای شورای اسلامی شهر بندرماهشهر باشرکت پیشکسوتان پرسپولیس تهران با حضور علی پروین اسطوره فوتبال کشور و پیشکسوت پرسپولیس تهران برگزار شد.
دراین جلسه که درمحل دفتر شهردار تشکیل گردید ، پیشرفت فیزیکی وادامه کار شرکت پیشکسوتان تهران به عنوان سرمایه گذار در ساخت مجموعه تفریحی ، تجاری وگردشگری مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت.
مهندس صفری شهردار بندرماهشهر دراین جلسه از کندی و تاخیر در انجام این پروژه ابراز ناخرسندی کرد و خواهان تسریع در انجام این پروژه گردید.
وی افزود، انتظار ما از این شرکت این است که درساخت این پروژه به نحوی عمل کند که مردم روز به روز شاهد تغییرات و پیشرفت پروژه باشند.

مهندس امین بهبهانی اسلامی رئیس شورای اسلامی شهر نیز از عدم تکمیل و کندی در روند اجرای پروژه انتقاد کرد و افزود شهروندان از ما مطالبه انجام وتکمیل پروژه را دارند وامیدواریم در روزهای آینده شاهد تسریع در مراحل اجرای این پروژه مهم باشیم.
درپایان این نشست مقرر گردید این پروژه ظرف یکماه آینده در فازهای مختلف عملیاتی گردد و این شرکت همچنین متعهد گردید باسرعت بخشیدن به مراحل ساخت این پروژه طی دو سه ماه آینده ، شاهد تغییرات محسوسی در اجرای آن باشیم. درغیر اینصورت مفاد قانونی درمورد پروژه توسط شهرداری اعمال خواهد شد.
گفتنی است ؛ کلنگ احداث این مجموعه بزرگ تفریحی ، تجاری و توریستی در سال ۱۳۹۸ پس انعقاد قراردادی با ارزش هزار و پانصد میلیارد ریال، میان شهرداری و شرکت پیشکسوتان پرسپولیس تهران به عنوان سرمایه گذار به زمین زده شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *