ورود دادستانی به ماجرای فوت پسربچه گتوندی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گتوند گفت: علت‌ فوت یک پسربچه ۹ ساله در بیمارستان کارون این شهرستان در دست پیگیری است.

به گزارش خورنا و به نقل از دادگستری کل خوزستان، کامران رومیانی روز دوشنبه در این خصوص بیان کرد: به‌ منظور رسیدگی به شکایت خانواده پسربچه‌ای که در بیمارستان شهرستان گتوند فوت شد با حضور در این مرکز درمانی و صحبت با خانواده متوفی، کادر درمان و پرستاران، پرونده پزشکی وی مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: با حضور در این درمانگاه از بخش‌های مختلف بیمارستان و مرکز اورژانس نیز بازدید شد و کمبود پزشک، پرستار و منابع مالی از مهم‌ترین مشکلات این بیمارستان بود.

رومیانی با اشاره به نارضایتی مردم شهرستان از وضعیت خدمات‌رسانی این بیمارستان گفت: طبق گفته رییس بیمارستان تا آذرماه امسال این کمبودها برطرف خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گتوند اظهار کرد: در این بازدید همچنین مقرر شد شهردار و رئیس پلیس راهور شهرستان در مدت یک هفته اقدامات لازم برای تسریع در خدمات‌رسانی بخش اورژانس این بیمارستان را انجام دهند.

هومن کلانتری مدیر شبکه بهداشت و درمان گتوند نیز در خصوص جزییات فوت این پسربچه توضیح داد: این کودک با داشتن بیماری خود ایمنی و علائم آنفلوآنزا سه بار برای ویزیت به بیمارستان گتوند مراجعه کرد که دستور بستری کودک نیز صادر شد.

وی در پایان افزود: در نهایت به علت تنگی نفس، عملیات اینتوبه و دیگر اقدامات لازم پزشکی انجام گرفت اما دچار ایست قلبی، تنفسی شد؛ علت فوت توسط پزشکی قانونی در دست پیگیری است.