خوزستان؛ بهترین برند تولید لباس صنعتی و کار

خورنا: مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های پوشاک خوزستان با بیان این‌که تنها یک واحد تولیدکننده پوشاک مجلسی در استان فعالیت می‌کند، گفت: باید تولیدکنندگان استان به سمت دوخت لباس‌های مجلسی سوق پیدا کنند.

فرامرز احمدی‌نژاد  اظهارکرد: واحدهای تولیدی پوشاک استان بیشتر در زمینه تولید لباس‌های بیمارستانی، مراکز درمانی، لباس کار و لباس مدارس فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به کیفیت لباس‌های تولیدی واحدهای خوزستان افزود: خوزستان از نظر تولید لباس صنعتی و کار، دارای بهترین برند می‌باشد و برای انتخاب لباس کار باکیفیت و استاندارد، واحدهای تولیدی استان بهترین گزینه هستند.

احمدی‌نژاد عنوان‌کرد: خوزستان، استانی صنعتی و دارای صنایع مختلف فولاد، نفت و پتروشیمی می‌باشد که استقبال این صنایع از لباس‌های کار تولیدی واحدهای استان خوب بوده است.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های پوشاک خوزستان اظهار‌کرد: قرار است ۳۰ واحد تولیدی پوشاک استان در نمایشگاه بهاره امسال در اهواز شرکت کنند که این واحدها با قیمت مناسب کالای خود را عرضه خواهند کرد.

احمدی‌نژاد ادامه‌داد: قرار است با هماهنگی‌های صورت گرفته، محصولات پوشاک، با کمترین سود به دست مصرف‌کننده برسد و انتظار داریم که واحدهای تولیدکننده جهت رفاه حال مردم و کاهش فشار به آن‌ها از اعمال سودهای غیرمتعارف خودداری کنند.

وی افزود: فروش کالاهای پوشاک با هدف حمایت از مصرف‌کننده و افزایش خرید طبقات متوسط جامعه، به صورت فوق‌العاده خواهد بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *