شهردار آبادان: برنامه‌های مختلفی برای خدمات‌رسانی به مهمانان نوروزی داریم

خورنا: شهردار آبادان گفت: برنامه‌های مختلفی برای خدمات‌رسانی به مهمانان نوروزی و راهیان نور در آبادان برنامه‌ریزی و مورد اجرا گذاشته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، محمود رضا شیرازی امروز در جلسه ستاد نوروزی و راهیان نور در این شهرستان که با حضور مسئولان ادارات و دستگاه‌های دولتی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: در طول تعطیلات نوروزی سال ۹۱ شهرداری آبادان اقدام به توزیع پرسشنامه‌هایی از مهمانان نوروزی که وارد آبادان شده‌اند کرد.

وی افزود: در این راستا نتایج بسیار جالبی از نظرسنجی انجام شده توسط مهمانان نوروزی به ثبت رسید.

شهردار آبادان ادامه داد: در سال ۹۱ حدود ۱۴ درصد مسافران از اصفهان، ۱۱ درصد از فارس، ۹ درصد از خوزستان و مابقی نیز از دیگر استان‌های کشور در این شهرستان حضور یافتند.

شیرازی تصریح کرد: ۴۱ درصد از مهمانان نوروزی سال قبل برای اولین بار به آبادان می‌آمدند و ۴۵ درصد نیز برای بار دوم به این شهر سفر می‌کردند.

وی اضافه کرد: همچنین ۵۴ درصد از مشارکت‌کنندگان در این نظرسنجی‌ها زیارت یادمان‌های دفاع مقدس را مهم‌ترین انگیزه‌های خود برای حضور در آبادان عنوان کردند و همچنین ۳۶ درصد نیز برای تفریح بوده است.

شهردار آبادان خاطرنشان‌کرد: بیش از ۶۰ درصد مسافران نیز از طریق بروشورها، کیوسک‌های از من بپرس و بنرهای نصب شده در شهر اطلاعات خود را در زمینه آبادان به دست آوردند.

وی افزود: همچنین بیش از ۳۵ درصد از مشارکت‌کنندگان از وضعیت حمل و نقل شهری آبادان ابراز رضایت کردند.

شیرازی تصریح کرد: در زمینه بهداشتی نیز حدود ۵۰ درصد از وضعیت خدمات بهداشتی در آبادان ابراز رضایت کردند.

وی ادامه داد: در حوزه امنیتی نیز حدود ۹۰ درصد از وضعیت امنیت عمومی در آبادان ابراز رضایت کردند که آماری بسیار مناسب و درخور توجه است.

شهردار آبادان خاطرنشان‌کرد: در مجموع بیش از ۹۵ درصد از مهمانان نوروزی سال ۹۱ از وضعیت خدمات رسانی در این شهرستان ابراز رضایت کردند.

شیرازی تصریح کرد: همچنین ۹۴ درصد از مشارکت‌کنندگان در نظرسنجی پرسش آیا مجدداً به آبادان سفر خواهید کرد را با بله پاسخ دادند.

وی اضافه کرد: البته کمبودهایی نیز در زمینه‌های خدمت‌رسانی به مهمانان وجود داشت که توسط آنها اشاره شد و ما نیز برای رفع آنها تلاش کردیم.

وی گفت: در مجموع برنامه‌های مختلفی برای خدمات‌رسانی به مهمانان نوروزی و راهیان نور در آبادان برنامه‌ریزی و مورد اجرا گذاشته می‌شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *