همدلی و هم افزایی مردم ابوالفارس باعث شتابخشی پروژه پترو پالایش ابوالفارس می شود

تا پایان این دولت ،مخازن پالایشگاه ساخت و هم اکنون نیز ثبت سفارش های خرید تجهیزات برای این پترو پالایشگاه نهایی شده است.

استاندار خوزستان در حاشیه بازدید از پروژه پترو پالایش ابوالفارس ضمن اهمیت این پروژه در توسعه اقتصادی بخش محروم ابوالفارس افزودند که سرمایه گذاری بخش خصوصی در شرایط تحریم و جنگ اقتصادی برای این منطقه یک نیاز مبرم است و می تواند ضمن ارزش افزوده ملی باعث شکوفایی اقتصادی و حل مشکل اشتغال منطقه شود.

شریعتی استاندار خوزستان ضمن اشاره به سرمایه گذاری چند هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در این منطقه از مرحله‌ی ساخت تا بهره برداری مردم این بخش را به صبر و شکیبایی تا افتتاح نهایی آن دعوت کردند.

استاندار خوزستان در ادامه بازدیدشان عنوان کردند که این پروژه اولین سرمایه گذاری صنعتی در این منطقه محروم با وجود پتانسیل های نفتی بسیار زیاد است و انتظار می رود نخبگان و فرهیختگان این منطقه مردم را نسبت به اثرات مثبت این کارخانه در صورت بهره برداری آگاه سازند و از سرمایه گذار این طرح نیز خواستار هماهنگی بیشتر با فرماندار شهرستان رامهرمز شدند.

در ادامه این بازدید، تامین کننده مالی این شرکت بزرگ نفتی با اشاره به اشتغال ۳۵۰۰ نفری این پروژه در صورت بهره برداری مطرح کردند که سرمایه گذاری در این منطقه علیرغم صعب العبوری اما به دلیل محرومیت مردم برای ما شیرین است و انتظار می رود دستگاه های شهرستانی ضمن همکاری بیشتر امنیت اقتصادی این پروژه را نیز تامین کنند.

نماینده بخش خصوصی در پایان صحبت های خود گفتند که در صورت همکاری مردم و ادارت دولتی تا پایان این دولت ،مخازن پالایشگاه ساخت و هم اکنون نیز ثبت سفارش های خرید تجهیزات برای این پترو پالایشگاه نهایی شده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *