دانش فنی تعمیرات اساسی هیترگازی در ماهشهر بومی شد

خورنا: دانش فنی تعمیرات اساسی هیترگازی در کشور، در پی همکاری نکردن شرکت ایتالیایی سازنده هیترگازی ایستگاه کاهش فشار گاز منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر ماهشهر، بومی سازی شد.
به گزارش شانا، تعمیرات اساسی و بازرسی فنی تمام بخش های هیتر گازی ایستگاه اصلی کاهش فشار گاز منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندرماهشهر به کوشش کارکنان ایستگاه کاهش فشار گاز این سازمان انجام شد.
مدیر بهره برداری سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر با اعلام این خبر اظهار کرد: این اقدام، با وجود همکاری نکردن شرکت ایتالیایی سازنده، به روش مهندسی معکوس به همت متخصصان داخلی محقق شد.
بر پایه اعلام روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، علیرضا شیرعلی افزود: پس از گذشت ۱۰ سال از نصب این هیترگازی از سوی شرکت فیورنتینی ایتالیا و تعهدنکردن این شرکت به انجام خدمات پس از فروش محصولات خود، متخصصان این سازمان اقدام به بازطراحی این دستگاه کردده و موفق به تعمیرات اساسی آن شدند.
سعید چهرازی، رئیس شبکه گازرسانی و عملیات این سازمان نیز در این باره گفت: تنها ۲۲۰ نفر ساعت فعالیت جوانان داخلی کافی بود تا از طریق شبیه سازی، طراحی و تکمیل مدارک ناقص، در بخش های مکانیکی، برق و ابزار دقیق، ایمنی، بازرسی فنی سیستم های حرارتی و سیستم کنترل و … دانش فنی طراحی، تعمیر و نگهداری این گونه هیترها در صنعت به دست آید.
وی ادامه داد: این کار افزون بر صرفه جویی قابل توجه در هزینه های تعمیر و نگهداری، ارزش تکنیکی زیادی برای صنعت پتروشیمی دارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *