اهدای حمایل و تندیس افتخار به کارگر و واحد کار نمونه کشوری در اهواز

در سی و یکمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار و واحد کار نمونه کشور، حمایل و تندیس افتخار به کارگر نمونه ملی و و احد کار نمونه ملی اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری خورنا در سی و یکمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار و واحد کار نمونه کشور که در روز دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه با حضور معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان، مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و تامین اجتماعی خوزستان، مدیران عامل بانک های رفاه و توسعه تعاون، فرمانده بسیج کارگری و شرکای اجتماعی در سالن اجتماعات اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی اهواز برگزار شد- به محی الدین رحمانی کارگر نمونه ملی و ناصر مجدی، مدیر عامل کشت و صنعت امام در خوزستان به عنوان واحد نمونه کار در کشور، تندیس و حمایل اهدا شد.
در این آیین مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان اظهار کرد: برای خوزستان افتخاری است که توانستیم همزمان کارگر و واحد کار نمونه ملی را در کشور به خود اختصاص دهیم.

وی فرایند و شیوه انتخاب افراد نمونه را در سه سطح عنوان کرد و گفت: در وهله نخست در سطح کارگاه، سپس استان و در نهایت در سطح ملی با حضور داورانی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شده است.

غمگین تصریح کرد: در شش ماه تلاش مداوم همه همکاران توانستیم با کسب رتبه های متعدد اداره کل را از انتهای جداول به رتبه های اول تا سوم برسانیم.

وی درباره آخرین رتبه برتر- که در حوزه اداره کل بازرسی کسب شد- توضیح داد: در حوزه بازرسی و پیشگیری از ویروس کرونا از اسفندماه ۹۸ تاکنون بالغ بر سه هزار و ۹۰۰ بازرسی به صورت شبانه روزی انجام‌ شده است که در پی اقدامات ذکر شده، اداره بازرسی تعاون و رفاه اجتماعی خوزستان به عنوان اداره بازرسی نمونه در نیمه دوم در سطح کشور معرفی شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، محی الدین رحمانی را نخبه ملی کارگری و مهندس مجد، مدیر کشت و صنعت امام خمینی را به عنوان یکی از خوشنام ترین و توانمندترین مدیران به عنوان واحد کار نمونه ی ملی معرفی کرد.

در ادامه این آیین، معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان یاد آور شد: با توجه به تنوع و فراوانی مشاغل در خوزستان، از اداره تعاون و رفاه اجتماعی خوزستان بابت پشتیبانی و مدیریت این حجم از فراوانی مشاغل و گستردگی کیفی و کمی در استان تقدیر و تشکر می کنیم.

علی حسین حسین زاده خاطر نشان‌کرد: لازم است در این شرایط شیوع بیماری کرونا، به طبقات کارگری که از وضعیت مالی ضعیف تری برخوردارند، توجه ویژه تری شود و از لحاظ پرداخت بیمه بیکاری و شیوه هایی که می تواند به بهبود وضعیت مالی آنان کمک کند دریغ نشود.