تولید روزانه هشتصد ماسک و گان در دفتر تسهیلگری نمره هشت مسجدسلیمان

به گزارش خبرگزاری خورنا مسجدسلیمان // دفتر تسهیلگری محله نمره هشت  در راستای  مبارزه با کرونا ویروس و رفاه حال همشهریان و هدف  خدمت رسانی به عموم   کارگاه خیاطی   راه اندازی کرد. 

smart

 

دفتر تسهیلگری محله نمره هشت  در راستای  مبارزه با کرونا ویروس و رفاه حال همشهریان و هدف  خدمت رسانی به عموم  تصمیم به راه اندازی  کارگاه خیاطی گرفت. و این کارگاه مورد بازدید دکتر پاکدل فرماندار ویوسفی  رییس فنی و حرفه ای شهرستان قرار گرفت.

به گفته شهبازی مدیر دفتر تسهیلگری در این کارگاه روزانه هشتصد ماسک و گان تهیه می شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سال ۹۹ سال جهش تولید میباشد ما هم بر آن شدیم تا قدمی کوچک در این راستا بر داریم. و با گسترش کارگاه و تبدیل آن  به یک تعاونی و کارگاه خیاطی دائمی، بتوانیم عده ایی از ساکنین محله را  به طور دائم مشغول بکار کنیم.

شهبازی افزود: دفتر تسهیلگری محله نمره هشت در شرایط بحرانی  کرونا بسته های حمایتی را در بین اقشار نیازمند محله نمره هشت توزیع کرد.

شهبازی در آخر گفت:  جا دارد از  زحمات  کارشناسان تلاشگر و دلسوز، مددی، ورناصری، گودرزیان، امین زاده و الماسیان و همچنین  آقای دهقان مدیر موسسه  تشکر و قدردانی کنم. و امیدوارم بتوانیم در حرکت گروهی به مشکلات رسیدگی و در راستای رفاه حال ساکنین محله نمره هشت قدمی مثبت برداریم.