جانشین فرمانده انتظامی اهواز خبر داد:

انهدام باند چهار نفره کیف قاپ در اهواز

جانشین فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری اعضای یک باند چهار نفره کیف قاپ در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خورنا سرهنگ “کیومرث کشوری” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره کیف قاپی در برخی نقاط شهر اهواز، بررسی موضوع، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۲۴ این فرماندهی موفق شدند، با تجزیه و تحلیل شیوه سرقت ها، گشت زنی های نامحسوس و هدفمند و همچنین اقدامات اطلاعاتی وتخصصی اعضای یک باند چهار نفره کیف قاپ را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ کشوری با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر زیادی اموال سرقتی از قبیل ۲ دستگاه موتورسیکلت که بوسیله آن مبادرت به کیف قاپی می کردند، کیف های سرقتی زنانه و مردانه، تلفن همراه، پاوربانک، ساعت های مچی، دوربین فیلمبرداری، همچنین چند حلقه لاستیک خودرو کشف شد، ادامه داد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۴ فقره سرقت و کیف قاپی در نقاط مختلف شهرستان اعتراف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اهواز در پایان ضمن اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی، از شهروندان درخواست کرد: هرگونه موارد مشکوک را از طریق فوریتهای پلیسی ۱۱۰ درمیان بگذارند.