بلاتکلیفی نیمکت شهرداری بندرماهشهر ونگرانی هواداران/پیشنهاد مربیان داوطلب به باشگاه؟!

 

تیم فوتبال شهرداری بندر ماهشهر که این فصل از رقابتهای لیگ دسته اول کشور را با مهابادی شروع کرد نتوانست نتایج خوبی را کسب کند و این موضوع باعث نگرانی مردم و هواداران برای ادامه فصل شد که چه سرنوشتی قرار است برای این تیم دراین فصل رقم بخورد،شب گذشته هم با خبر شدیم داوود مهابادی سرمربی تیم فوتبال شهرداری از سمت خود استعفا داده است و دیگر تمایل به همکاری نمی باشد، مهابادی دلایلی را برای استعفا خود بیان کرده است اما طور ی که شنیده ها حاکی است مهابادی با فجر سپاسی به توافق رسیده است و به همین خاطر از سمت خود استعفا داده است ،تا انتخاب اشتباه سرمربی دراین فصل هم همانند فصل قبل یک بار دیگر رقم بخورد

تا به امروز هیچکس نمیداند انتخاب سرمربی در تیم شهرداری بر چه اساس و معیاری میباشد و چه کسی سرمربی را انتخاب میکند که دوسال است شهرداری از این موضوع ضربه میخورد و هیچ نظارتی هم وجود ندارد که با این اتفاقات برخورد کند.

اما در میان فرصت سوزی شهرداری برای انتخاب سرمربی، گزینه‌هایی به‌عنوان سرمربی احتمالی این تیم در برخی رسانه‌ها مطرح می‌شود که اعتبار و نام بزرگ شهرداری و هوادارانش را زیر سئوال می برد.

با این حال و در اتفاقی جالب، برخی مربیان در این بین خود پیشقدم و داوطلب شده و ادعا می‌کنند که باشگاه به‌دنبال جذب آنها است . شاید این رفتار، نوعی پیشنهاد از جانب مربی به باشگاه باشد و می‌توان این نوع پیشنهاد را یک روش وارونه جهت مهیا کردن شرایط برای نشستن روی نیمکت یک تیم نامید.

البته هواداران تیم فوتبال شهرداری بر این نکته واقف هستند که تیم محبوبشان با توجه به اهدافش، یک مربی بزرگ می‌خواهد، این نکته  نیز باید از سوی مسئولین تیم لحاظ شود که طی دو فصل حضور شهرداری در لیگ دسته اول کشور به دلیل انتخاب های اشتباه چه در خرید بازیکن و انتخاب سرمربی تیم نتوانسته نتایج خوبی را کسب کند ودیگر نباید این اشتباهات تکرار شود.

 

در این میان اما برخی از گزینه‌هایی که شایعه حضور آنها در راس کادر فنی تیم شهرداری شنیده می‌شد، ادعاهایی داشتند که چندان با عقل و منطق همخوانی نداشت. بدیهی است که باشگاه شهرداری و هواداران این باشگاه اهدافی بزرگ تر در سر دارند و طبیعی است که یک مربی باتجربه، سرشناس و بزرگ مسئولیت فنی تیم را به عهده بگیرد. یک مربی بزرگ تر از مهابادی که نتوانست دراین فصل انتظارات را برطرف کند.

با این حال می‌توان با یک حساب سر انگشتی به این نتیجه رسید که برخی وعده‌ها از سوی برخی مربیان که ادعای نشستن روی نیمکت شهرداری را دارند، هدفی جز تبلیغ برای خود این مربیان نیست. البته تجربه نشان داده که چنین همکاری هایی بین یک باشگاه و یک مربی اگر هم آغازی خوب و همراه با یکی، دو نتیجه خوب باشد، چندان دیری نمی پاید و آخرش به اخراج، استعفا، و یا کناره گیری منجر می شود و پر واضح است که هواداران و هیئت مدیره باشگاه شهرداری نباید چنین بی تجربگی را در عین با تجربگی شان مرتکب شوند و نباید یک مربی را انتخاب کنند که نتواند نیازهای تیم را برطرف کند.

ودرآخرامیدواریم شهردار محترم به عنوان ریس هیئت مدیره باشگاه و مدیرعامل محترم تیم به این موضوع ورود کنند تا اشتباهات گذشته دیگر تکرار نشود.

با همه این اوصاف هواداران پرشور تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر که بحق در موفقیت های این تیم نقشی بیشتر و پررنگ تر از هر عنصر دیگری داشته اند، منتظر اقدام معقول مسئولان باشگاه در خصوص انتخاب سرمربی جدید هستند و دوست ندارند که پروسه انتخاب سرمربی طولانی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *