ایستگاه سلامت مقبره شهدای گمنام اندیمشک راه اندازی شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: با هدف تامین نیازهای زائران اهل بیت(ع) ایستگاه سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک در مقبره شهدای گمنام این شهرستان فعالیت خود را آغاز کرده است .

عبدالکریم روحانی در گفت وگو با خبرنگار خورنا در اندیمشک، اظهار داشت: تمام بخش‌های درمانی و بهداشتی شهرستان اندیمشک با هدف تامین نیازهای زائران داخلی و خارجی آماده سازی و بسیج شدند و در صورت نیاز و در کمترین زمان ممکن، خدمات مورد نیاز عاشقان اهل بیت(ع) ارائه می‌شود.

وی افزود: علاوه ارائه خدمات شبانه روزی به زائران اهل بیت(ع) ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۵۰ نفر از نیروهای شبکه بهداشت و درمان اندیمشک به جهت ارائه خدمات مورد نیاز زائران اهل بیت(ع) در این مدت به حالت آماده باش درآمده‌اند.
.
رئیس بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک عنوان کرد: پیش از این نیز، ایستگاه سلامت شبکه بهداشت و درمان اندیمشک با تمام تجهیزات در مقبره شهدای گمنام شهرستان و با هدف تأمین نیازهای درمانی و زائران داخلی و خارجی اربعین حسینی(ع) فعالیت خود را آغاز کرده است .

وی گفت: در این ایستگاه، تمام خدمات حوزه بهداشت و درمان به زائران اهل بیت(ع) ارائه می‌شود و در صورت نیاز این زائران به واحدهای بهداشتی و درمانی شهرستان برای ادامه درمان اعزام می‌شوند.

روحانی ادامه داد: طبق بررسی‌های صورت گرفته و به صورت روزانه، ۵۰ زائر اربعین حسینی(ع) در این ایستگاه از خدمات حوزه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک برخوردار و و تا کنون و در مجموع بیش از ۵۰۰ نفر از خدمات این حوزه برخوردار شده‌اند .

وی خاطرنشان کرد: شبکه بهداشت و درمان و واحد فوریت‌های پزشکی شهرستان اندیمشک با تمام ظرفیت خود، آماده استقبال و پذیرایی از زائران اهل بیت(ع) است و در صورت نیاز و در کم‌ترین زمان ممکن خدمات مورد نیاز عاشقان اهل بیت(ع) تأمین و ارائه می‌شود.

انتهای پیام/