۱۰۰ هزار زائر اربعین در مقبره شهدای گمنام اندیمشک حضور یافتند

شهردار اندیمشک گفت: از ابتدای سفر معنوی زائران اربعین به اندیمشک، بیش از ۱۰۰ هزار عاشق اهل بیت(ع) با حضور در شهرستان اندیمشک از مقبره شهدای گمنام این شهرستان کرده‌اند .

رضا شریفی در گفت وگو با خبرنگار خورنا در اندیمشک، اظهار داشت: روزانه ۲ هزار زائر اربعین کشورهای مختلف جهان با حضور در شهرستان اندیمشک، عازم زیارت حرم‌های متبرک اهل بیت(ع) می‌شوند.

وی با اشاره به این که زائران خارجی اربعین از کشورهای مختلف جهان هستند، افزود: کشورهای پاکستان، افغانستان، آذربایجان، هندوستان و ترکیه بیشترین تعداد زائران خارجی وارد شده به اندیمشک را در این مدت به خود اختصاص داده‌اند.

وی با بیان که شهرداری اندیمشک تمام تجهیزات و خدمات خود را به جهت پذیرایی و استقبال از زائران اربعین حسینی بسیج و تمهیدات مورد نیاز شهروندان را در این حوزه پیش بینی و فراهم کرده است، عنوان کرد: مأموران و کارکنان شهرداری اندیمشک در حوزه‌های مختلف امداد، عملیات، خدمات شهری و رفاهی و به صورت شبانه‌روزی در محل‌های تردد و اسکان و استقبال زائران اربعین حسینی مستقر هستند.

شهردار اندیمشک گفت: بیش از نیز و هم زمان با حضور زائران داخلی و خارجی اربعین، سه اکیپ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اندیمشک به همراه هفت خودرو آتش نشانی در مختلف شهری مستقر و در صورت نیاز وارد عمل می‌شوند.

وی با اشاره به این که ۲۰ نفر از کارکنان بخش خدماتی شهرداری اندیمشک به همراه دو دستگاه خودروی ویژه حمل زباله به جهت تأمین نیازهای زائران و عاشقان اهل بیت اختصاص یافته است، بیان کرد: بیش از این نیز و با همکاری نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان و امام جمعه، شورای شهر و دیگر بخش‌های اداری و خدماتی و فرهنگی اندیمشک تمهیدات ویژه‌ای به جهت آماده‌سازی مقبره شهدای گمنام اندیمشک به عنوان موکب مرکزی شهرستان اجرا رسیده بود.

شریفی خاطرنشان کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته، مقبره شهدای گمنام شهرستان اندیمشک، پذیرای روزانه بیش ۲۰ هزار زائر اربعین بوده و تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار عاشق اهل بیت(ع) با حضور در این یادمان هشت سال دفاع مقدس و استفاده از خدمات پیش‌بینی شده به جهت پذیرایی و اسکان زائران اهل بیت شهرستان اندیمشک به عتبات عالیات اعزام شده‌اند.

انتهای پیام/